Motoreduktory i reduktory stożkowo walcowe, seria KX, PUJOL

Oferujemy bardzo dobre motoreduktory i reduktory stożkowo walcowe, KX PUJOL w cenie odpowiedniej do jakości

Motoreduktory serii KX marki PUJOL są cenione za swoją długowieczność i możliwość przyłączania silników z kołnierzem IEC

Motoreduktor walcowo stożkowy typ KXCM
Przekładnie walcowo-stożkowe o osiach prostopadłych serii KX - 3 - stopniowe


Oznaczenia:
KXCM - motoreduktor (reduktor z silnikiem)
KXC - reduktor walcowy o osiach prostopadłych z kołnierzem IEC do montażu silnika elektrycznego kołnierzowego
KX - reduktor walcowy o osiach prostopadłych z wałem wejściowym pełnym.


Przekładnie walcowo-stożkowe nazywane również przekładniami kątowymi stożkowymi do wszechstronnego stosowania jako napęd główny maszyn i urządzeń.
Przekładnie kątowe mają koła hartowane i szlifowane o zębach skośnych co przekłada się na cichą pracę, dużą wytrzymałość i wysoką sprawność. Motoreduktory i reduktory walcowo-stożkowe produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością. Korpusy przekładni walcowo-stożkowych oferowane są z mocowaniem na łapach za otwory w korpusie, na kołnierzu, za ramię podstawy, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie za ramię podstawy lub za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.
Wał wyjściowy przekładni kątowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem lub pierścieniem zaciskowym, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem.
Reduktory walcowo-stożkowe od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów.
Kołnierz IEC w przekładniach walcowo-stożkowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.
Przekładnie kątowe mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby cardana itd.
Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.


Zastosowanie:
transportery;
przenośniki ślimakowe;
mieszadła;
młyny;
kruszarki;
pompy;
obrabiarki itd.

Motoreduktor walcowo stożkowy KXCM z dużym kołnierzem mocującym, wał drążonyMotoreduktor KXCM w aplikacji - napęd transportera taśmowegoMotoreduktor walcowo stożkowy z silnikiem prądu stałegoMotoreduktor kątowy z ramieniem reakcyjnymReduktory walcowo stożkowe, seria Kx, PUJOL
Reduktory walcowo stożkowe o osiach prostopadłych serii KX, KXC i motoreduktory KXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy reduktorów KX posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, gumi blok, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne,ramię podstawy a na specjalne zamówienie wał drążony może być wykonany bez rowka pod wpust z pierścieniem zaciskowym.W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora.
Tagi:
PUJOL, motoreduktory, motoreduktor walcowy kątowy,przekładnie kątowe, napędy, walcowo stożkowe motoreduktory, Motoreduktory KXCM,reduktory walcowo kątowe, reduktory stożkowe

Dane o produkcie

Katalog

Instrukcje

Wyposażenie

Reduktory walcowo stożkowe o osiach prostopadłych serii KX, KXC i motoreduktory KXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy reduktorów KX posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, gumi blok, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne,ramię podstawy a na specjalne zamówienie wał drążony może być wykonany bez rowka pod wpust z pierścieniem zaciskowym.W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora.

Producent

Rysunki

Youtube

MySQL: 0.0133 s, 1 zapytań, PHP: 0.1340 s, łącznie: 0.1473 s, dokument z "cache".