Oferujemy całą gamę motoreduktorów ślimakowych i reduktorów ślimakowych w obudowie aluminiowej marki PUJOL

Motoreduktory ślimakowe w obudowie aluminiowej są jednymi z najbardziej rozpowszechnionych. Zazwyczaj występują jako silnik z przekładnią ślimakową.

Są to stosunkowo tańsze od motoreduktorów walcowych. Posiadamy duży stan magazynowy motoreduktorów ślimakowych, tym samym możemy oferować krótkie terminy realizacji. Występują w wielkościach:30, 40, 50, 63, 75, 90, 105 jako pojedyncze lub podwójnie ślimakowe. Możemy też zaoferować jako ślimakowo-walcowe jako przekładnie z silnikiem elektrycznym.

 

Motoreduktory ślimakowe jako silnik z przekładnią ślimakową

 

Przekładnie ślimakowe Typu LAX (aluminiowe) – 1 - stopniowe

 

Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym do wszechstronnego stosowania jako napęd główny maszyn i urządzeń.

Motoreduktory i reduktory ślimakowe Typu LAX produkowane są w korpusach aluminiowych. Charakteryzuje je lekkość i konkurencyjna cena w stosunku do przekładni w obudowach żeliwnych. Korpusy przekładni ślimakowych oferowane są z mocowaniem na łapach za otwory w korpusie, na kołnierzu, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.

Wał wyjściowy przekładni kątowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem.

Reduktory ślimakowe od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów. Takie zestawienie to silnik z przekładnią ślimakową co daje nam motoreduktor kątowy.

Kołnierz IEC w przekładniach ślimakowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.

Przekładnie ślimakowe mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby Cardana itd.

Dodatkową zaletą przekładni ślimakowych jest możliwość łączenia ich ze sobą, za pomocą specjalnych wałów i kołnierzy. Dzięki możliwości łączenia można uzyskać bardzo duże przełożenia, co umożliwia zastosowanie np. do napędu urządzeń nawijających produkt. Przełożenia od 5 do 5000.

Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach ślimakowych czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.

 

Zastosowanie silników z przekładnią ślimakową:

  • transportery;

  • przenośniki ślimakowe;

  • maszyny pakujące;

  • mieszadła;

  • przemysł lekki.

  • etc

Motoreduktory ślimakowe_silnik z przekładnią ślimakowąMotoreduktor ślimakowy z obcym chłodzeniem i ramieniem reakcyjnymReduktor ślimakowy pod silnik elektrycznyReduktor ślimakowy, PujolReduktor ślimakowy- Gear SolutionPrzekładnia ślimakowa pod silnik
Reduktory ślimakowe serii LAX, LAXC i motoreduktory ślimakowe LAXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy reduktorów ślimakowych LAXC posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne.W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Silnik elektryczny z przekładnią ślimakową to jeden z najbardziej rozpowszechnionych napędów, który można wyposażyć wedle potrzeb
Tagi:
PUJOL,motoreduktory ślimakowe, przekładnie kątowe ślimakowe, przekładnie ślimakowe, reduktory ślimakowe, silnik elektryczny z motoreduktorem, silnik z motoreduktorem, silnik z przekładnią , silnik elektryczny z przekładnią, przekładnia z silnikiem

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Reduktory ślimakowe serii LAX, LAXC i motoreduktory ślimakowe LAXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy reduktorów ślimakowych LAXC posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne.W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Silnik elektryczny z przekładnią ślimakową to jeden z najbardziej rozpowszechnionych napędów, który można wyposażyć wedle potrzeb

Producent

Rysunki

Certyfikaty

MySQL: 0.0007 s, 0 zapytań, PHP: 0.0129 s, łącznie: 0.0136 s, dokument z "cache".