Motoreduktory i reduktory ślimakowe w korpusie żeliwnym: Lp, Lb , PUJOL

Dostarczamy w korpusach z żeliwa motoreduktory i reduktory ślimakowe. Silnik z przekładnią ślimakową w obudowie żeliwnej to napęd dla wymagających aplikacji.

Korpusy żeliwne motoreduktorów ślimakowych czy reduktorów ślimakowych są dużo sztywniejsze niż aluminiowe

Motoreduktory ślimakowe - silniki elektryczne z przekładniami ślimakowymi z korpusami żeliwnymi:

LP -  mocowanie łapy  - jedno i dwu stopniowe
LB -  mocowanie kołnierz
- jedno i dwu stopniowe

 

Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym do wszechstronnego stosowania jako napęd maszyn.

Motoreduktory i reduktory ślimakowe typu LP i LB produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością.
Mocowanie za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.

Wał wyjściowy reduktorów ślimakowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być jako pełen jednostronny lub dwustronny z wpustem pryzmatycznym.

Reduktory ślimakowe od strony wejściowej wyposażone są w kołnierz IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu standardowych silników z kołnierzem, jak również z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów.

Kołnierz IEC w przekładniach ślimakowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.

Przekładnie ślimakowe mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen z jednej lub obu stron co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby cardana itd.

Dodatkową zaletą przekładni ślimakowych jest możliwość łączenia ich ze sobą, za pomocą specjalnych wałów i kołnierzy. Dzięki możliwości łączenia można uzyskać bardzo duże przełożenia, co umożliwia zastosowanie np. do napędu urządzeń wolnoobrotowych.

Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.

 

Przekładnia ślimakowa z silnikiem elektryczny to często używany napęd i bardzo powszechny

 

Zastosowanie silników z przekładnią ślimakową w obudowie żeliwnej:

  • transportery taśmowe;
  • przenośniki ślimakowe;
  • maszyny pakujące;
  • mieszadła;
  • nawijarki;
  • przemysł lekki
  • maszyny bębnowe
  • itp

Motoreduktor ślimakowy - podwójny Reduktor ślimakowy pod silnik elektrycznyreduktory ślimakowe- dwustronny wał wejściowyreduktor ślimakowy - z dwoma wałami wejściowymireduktor ślimakowy-korpus żeliwny, mocowanie flansza
Motoreduktory czy reduktory ślimakowe mogą być wyposażone w wał pełen czy w standardzie drążony. Są dwa rodzaje korpusów do wyboru z łapami lub z różnymi kołnierzami mocującymi do maszyny. Mogą posiadać kołnierze IEC dedykowane dla silników elektrycznych. Dodatkowo można skonfigurować z wałem wejściowym pełnym jedno lub dwustronnym czy zamontować ramię reakcyjne. Silnik elektryczny z przekładnią ślimakową można wyposażyć indywidualnie wedle potrzeb
Tagi:
Motoreduktory ślimakowe w obudowach żeliwnych, Reduktory ślimakowe w korpusach żeliwnych, Pujol, silnik elektryczny z motoreduktorem, silnik z motoreduktorem, silnik z przekładnią , silnik elektryczny z przekładnią, przekładnia z silnikiem

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Motoreduktory czy reduktory ślimakowe mogą być wyposażone w wał pełen czy w standardzie drążony. Są dwa rodzaje korpusów do wyboru z łapami lub z różnymi kołnierzami mocującymi do maszyny. Mogą posiadać kołnierze IEC dedykowane dla silników elektrycznych. Dodatkowo można skonfigurować z wałem wejściowym pełnym jedno lub dwustronnym czy zamontować ramię reakcyjne. Silnik elektryczny z przekładnią ślimakową można wyposażyć indywidualnie wedle potrzeb

Producent

Rysunki

MySQL: 0.0005 s, 0 zapytań, PHP: 0.0127 s, łącznie: 0.0132 s, dokument z "cache".