www.technical.pl

Motoreduktory i reduktory walcowe z płaskim korpusem marki PUJOL

Oferujemy całą gamę motoreduktorów i reduktorów walcowych z płaskim korpusem. Motoreduktor płaski to silnik z przekładnią walcową zębatą. Przekładnia z silnikiem to często stosowany napęd w maszynach.

Firma PUJOL produkuje serie motoreduktorów DX, Są to reduktory z silnikiem elektrycznym o osiach równoległych i o zwartej i sztywnej konstrukcji

Motoreduktory walcowe o osiach równoległych to silnik z przekładnią walcową zębatą.

Przekładnie walcowe płaskie o osiach równoległych serii DX - 2 i 3 - stopniowe.

 

Oznaczenia:

DXCM - motoreduktor walcowy (silnik elektryczny z przekładnią)

DXC - reduktor walcowy o osiach równoległych z kołnierzem IEC do montażu silnika elektrycznego kołnierzowego

DX - reduktor walcowy o osiach równoległych z wałem wejściowym pełnym.

Przekładnie walcowe płaskie o osiach równoległych są do wszechstronnego stosowania jako napęd główny maszyn i urządzeń. Motoreduktory walcowe mają koła hartowane i szlifowane o zębach skośnych co przekłada się na cichą pracę, dużą wytrzymałość i wysoką sprawność. Wały są umieszczone równolegle, dzięki temu mają zwartą konstrukcję. Motoreduktory i reduktory walcowe płaskie produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością. Korpusy przekładni  walcowych płaskich oferowane są z mocowaniem za otwory gwintowane w korpusie, na kołnierzu, na gumibloku, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie na gumibloku lub za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.Wał wyjściowy przekładni walcowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem lub pierścieniem zaciskowym, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również  pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem. Motoreduktory i reduktory walcowe płaskie o osiach równoległych od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów.Kołnierz IEC w przekładniach walcowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.Przekładnie walcowe mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby cardana itd.Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność. 


Zastosowanie silnika elektrycznego z przekładnią typu DX: transportery, przenośniki ślimakowe, mieszadła, młyny, kruszarki, pompy, obrabiarki itd.


Reduktory walcowe płaskie z wałem drążonym i kołnierzem B5 pod silnik elektrycznyPrzekładnia walcowa z kołnierzem B5 do silnika elektrycznego i wałem drążonymReduktory walcowe o osiach równoległych marki PUJOL wyposażone w wał drążony Motoreduktory z płaskim korpusem walcowe Motoreduktor walcowy płaski o osiach równoległych z wałem drążonym czyli przekładnia walcowa z silnikiem elektrycznymMotoreduktory walcowe wielostopniowe z silnikiem elektrycznym Motoreduktory walcowe płaskie napędzane silnikiem elektrycznym indukcyjnym marki PUJOL Reduktory walcowe o osiach równoległych i kołnierzem pod silnik B5 marki PUJOL Reduktor walcowy pod silnik elektryczny indukcyjny. Motoreduktor walcowy o osiach równoległych z wałem drążonymReduktor walcowy o osiach równoległych z kołnierzem IEC pod silnik elektryczny marki PUJOL
Reduktory walcowe płaskie o osiach równoległych serii DX, DXC i motoreduktory - silniki z przekładnia walcową zębatą DXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy reduktorów DX posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor walcowy wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, gumi blok, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne, a na specjalne zamówienie wał drążony może być wykonany bez rowka pod wpust z pierścieniem zaciskowym. W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Przekładnia z silnikiem elektrycznym może być wyposażona indywidualnie wg potrzeb aplikacji
* = pole wymagane
  • Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl

Tagi:
PUJOL , Technical, motoreduktory, motoreduktor walcowy, o osiach równoległych, przekładnie płaskie, walcowe przekładnie, walcowe motoreduktory, silnik elektryczny z motoreduktorem, silnik z motoreduktorem, silnik z przekładnią , silnik elektryczny z przekładnią, silnik elektryczny z motoreduktorem, przekładnia z silnikiem, Motoreduktory DXCM,

Dane o produkcie

Katalog

Instrukcje

Wyposażenie

Reduktory walcowe płaskie o osiach równoległych serii DX, DXC i motoreduktory - silniki z przekładnia walcową zębatą DXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy reduktorów DX posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor walcowy wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, gumi blok, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne, a na specjalne zamówienie wał drążony może być wykonany bez rowka pod wpust z pierścieniem zaciskowym. W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Przekładnia z silnikiem elektrycznym może być wyposażona indywidualnie wg potrzeb aplikacji

Producent

Rysunki

Certyfikaty

Dobór przez Internet

Youtube

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0225 s, łącznie: 0.0225 s, dokument z "database".