Silniki indukcyjne CME w wykonaniach standardowych i na specjalne wykonanie.

Firma CME jest producentem silników indukcyjnych z dużym doświadczeniem.

Silniki indukcyjne CME w większości są wykonane jako niestandardowe na specjalne wykonanie. Firma CME produkuje silniki elektryczne również w wykonaniu podstawowym standardowym łapowym i kołnierzowym.

Silnik indukcyjny kołnierzowy CME z obcym chłodzeniem

Firma włoska CME produkuje silniki indukcyjne w oparciu głównie o komponenty włoskie. CME jest producentem silników indukcyjnych, gdzie ich produkcja ok 70% to specjalne wykonania silników elektrycznych. Pozostałe 30% to silniki indukcyjne w wykonaniu standardowym. To co zamieściła fabryka CME w katalogach jest standardowym rozwiązaniem które można modyfikować wedle potrzeb klienta w danej aplikacji. Obudowy wszystkich wielkości mechanicznych silników indukcyjnych wykonane są z aluminium, z tym, że wilkość mechaniczna silnika 160 wyposażona jest w kołnierz mocujący żeliwny. Napięcie standardowe silników CME to 240V oraz 400V a inne na zapytanie - proszę patrz poniżej pkt 9. Firma CME w swojej technologii montażu silników indukcyjnych standardowych i specjalnych wykorzystuje zjawisko rozszerzalności cieplnej i skurczu przy obniżaniu temperatury do łączenia aluminiowego korpusu silnika ze stojanem. Podgrzewa korpus aluminiowy i swobodnie nakłada na stojan. Dzięki zastosowaniu tej technologii silniki CME są poprawnie zmontowane bez użycia siły w tym momencie montażu np. siły prasy. Daje to efekt pominięca możliwych uszkodzeń stojana.

 

1. Silniki indukcyjne płaskie z obniżoną osią tzw. ''jamniki" do obróbki drewna i marmuru

 

Seria R silnik płaski jamnik - z tarczą do freza tnącego głównie do obróbki marmuru czy innego kamienia:

  • mocowanie tylko za łapy
  • bardziej kompaktowe
  • specjalna ochronna osłona przed wodą od strony tarczy
  • bardziej odporne na pyły
  • do pracy z falownikiem
  • z prawym gwintem jako standard lub lewym gwintem - do określenia w zamówieniu
  • mogą być wyposażone w hamulec (do uzgodnienia czy tak i jaki)
  • możliwość zastosowania specjalnego wzmocnienia łożysk dla możliwie maksymalnego zlikwidowania luzu osiowego
  • wyposażone w tarczę do mocowania freza

 

Seria E silnik płaski jamnik głównie do obróbki drewna (wiercenie, frezowanie):

  • mocowanie za kołnierze z gwintami i lub za użebrowanie korpusu
  • za szpilki i obrobiony kołnierz wokół wału i lub za użebrowanie korpusu
  • dwa rodzaje użebrowania korpusu do mocowania za użebrowania - do wyboru
  • do pracy z przemiennikiem częstotliwości
  • możliwa praca silnika z ok 3000 obr/min do ok 6000 - 7000 obr/min przy użyciu falownika
  • mogą być wyposażone w hamulec (do drewna hamulec typu S - duże obroty wolne zatrzymywanie - ok 10s)
  • obudowa aluminiowa
  • Wyposażenie:
  1. typ A z tarczą do freza, do mocowania za kołnierz z gwintami i lub za użebrowania typu L z 3 stron
  2. typ B z wałem standardowy z wpustem, do mocowania za kołnierz z gwintami i lub za użebrowania typu L z 3 stron
  3. typ C z wałem gwintowanym prawym jako standard lub opcjonalnie z lewym (do określenia w zamówieniu), do mocowania za kołnierz z gwintami i lub za użebrowania typu L z 3 stron
  4. typ BS z wałem do zamocowania tarczy do freza i sfrezowany do klucza, do mocowania za szpilki oraz obrobiony kołnierz wokół wału i lub za użebrowania typu L z 2 stron
  5. typ SF wałem krótkim z wpustem i sfrezowany do klucza , do mocowania za szpilki oraz obrobiony kołnierz wokół wału i lub za użebrowania typu T z 2 stron
  6. typ ST wał standardowy, do mocowania za kołnierz z otworami gwintowanymi i lub za użebrowania typu L z 2 stron
  7. typ SN wał standardowy, do mocowania za kołnierz z otworami gwintowanymi i lub za użebrowania typu T z 2 stron

 

2. Hamulce - stosowane są jako opcja na życzenie klienta:

S - do obróbki drewna, silnik zatrzmuje się w ok 10 s (duże obroty a wolne zatrzymanie)

AS - 3 fazowe zasilanie, szybkie zatrzymanie

K - zasilanie DC - prądem stałym, szybkie zatrzymanie

Zwalniak hamulca - możliwość obrócenia silnikiem bez załączenia lub przy braku zasilania

Wzmocniony hamulec - możliwość zastosowania podwojonej siły hamowania w Nm jednym mocniejszym hamulcem przy wielkościach mechanicznych silników 112, 132, 160

Podwójny hamulec - w szczególnych przypadkach istnieje możliwośc zamontowania dwóch hamulców w jednym silniku, dwa hamulce stosuje się na podwyższoną pewność zahamowania w razie awarii jednego z hamulców, przykład - unoszenie kurtyny w teatrach

 

3. Wentylatory chłodzenia silników elektrycznych:

  • tworzywowe jako wykonanie standardowe
  • aluminiowe jako opcja przy wysokich temperaturach i lekko łagodniejszego zatrzymywania silnika

 

4. Obce chłodzenie silników elektrycznych, może być wykonane jako silnik wewnątrz osłony silnika lub silnik przymocowany do osłony silnika indukcyjnego. Zasilanie jedno lub trzy fazowe. Napięcie zasilania 230V lub 400V. Możliwe inne np. na rynek amerykański. Obce chłodzenie silników indukcyjnych występuje też jako oddzielny produkt

 

5. Silniki indukcyjny z wbudowanym przemiennikiem częstotliwości w puszkę przyłączeniową, takie rozwiązanie oferowane jest przy silnikach indukcyjnych 1400 obr/min w zakresie mocy 0,18kW do 1,5kW oraz przy silnikach 2800 obr/min w zakresie mocy 0,18kW do 1,5kW. Silnik tak zbudowany może być zasilany prądem jednofazowym lub trójfazowym - do określenia w zamówieniu.

Puszka przyłączeniowa silnika elektrycznego z wbudowanym przemiennikiem częstotliwości posiada przyciski sterujące:

  • włącz/wyłącz
  • lewo/stop/prawo
  • szybciej
  • wolniej
  • może zawierać sterownik zdalny ze standardową długością kabla 1,2mb w standardzie lub inna długość kabla na zapytanie

 

6. Enkodery, stosowane są gdzie potrzebne jest wysoce precyzyjne zatrzymanie silnika indukcyjnego. Jako standardowe enkodery stosowane są z 1024 impulsami. Jako opcję enkodera można zamówić na 2048 impulsów lub na 500 impulsów. Enkodery zaciskane są na wale silnika indukcyjnego, przez specjalny system zaciskowy. Enkoder silnika elektrycznego ma wyprowadzony kabel z gniazdem i wtyczką do podłączenia do sterownika.

 

7. Specjalne wykonania izolacji. Na życzenie klienta fabryka jest w stanie wykonać izolację silników indukcyjnych do pracy w środowisku - temperatura otoczenia 65-70 st. Celsjusza.

 

8. Stopień ochrony, fabryka silników indukcyjnych CME wykonuje silniki w stopniu ochrony IP 54 jako standard oraz zamówienie ze wskazaniem za dopłatą: IP55 - najczęściej stosowane przy motoreduktorach, IP56, IP65 (kurz), IP66 (woda)

 

9. Wykonania specjalne dodatkowe. Standardowe silniki indukcyjne firmy CME mogą być dodatkowo wykonane na specjalne życzenie klienta w zakresie takim jak:

  • specjalny wał
  • dodatkowy wał
  • wał ze stali nierdzewnej
  • silnik z dwoma wałami wyjściowymi
  • silnik z dwoma długimi wałami np. do ponoszenia drzwi
  • wał lub wały stożkowe
  • specjalne łożyska (np. wysoka temperatura, ciężki wentylator, ciężka praca)
  • specjalne napięcie ale najczęściej zamawiane to: 208V, 260V, 290V, 346V 460V, 480V, 500V inne możliwe na zapytanie.
  • specjalne napięcie na USA dla silników i obcego chłodzenia
  • przy silnikach o obniżonej osi likwidacja luzu osiowego poprzez specjalne wzmocnienie łożysk
  • aluminiowy wentylator
  • ochrona termiczna silnika
  • możliwość wykonania kołnierza mocującego np. z 8 otworami gwintowanymi lub inne do montażu silnika pod różnym kątem
  • silnik z hamulcem i dwoma wałami
  • inne na zapytanie

Zapraszamy do zapytań i zamówień o niestandardowe silniki indukcyjne w specjalnych wykonaniach nawet indywidualnych.

 

 


Silnik indukcyjny łapowySilnik indukcyjny z wydłużonym wałem CMESilnik o obniżonej osi CMESilnik indukcyjny z przemiennikiem częstotliwości wbudowanym w puszke przyłączeniowąPrzemiennik częstotliwości do zabudowania z silnikiem indukcyjnymPulpit sterownika przemiennika częstotliwości do silnika elektrycznego indukcyjnegoWidok puszki z przemiennikiem częstotliwości od strony przyłączeniowej do silnika indukcyjnegoZdalny sterownik do przemiennika częstotliwości Przemiennik częstotliwości ze zdalnym sterownikiem do zabudowy na silniku elektrycznymEnkoder do zabudowy w silniku indukcyjnymZacisk enkodera do silnika indukcyjnegoObce chłodzenie zewnętrzne przymocowane do obudowy silnika indukcyjnegoSilnik indukcyjny z hamulcem i enkoderem 1024Silnik indukcyjny CME z obniżoną osią Silnik indukcyjny CME z dwoma wałami wyjściowymiSilnik płaski CME z tarcząSilnik indukcyjny CME specjalny z długim wałemSilnik indukcyjny z dwoma hamulcami i zwalnikami hamulcaSilnik indukcyjny do cięcia kamieniaSilnik indukcyjny CME z uchwytem tarczowymSilnik indukcyjny kołnierzowy z wydłużonym wałemSilnik indukcyjny łapowy z hamulcemSilnik indukcujny z tarczą do frezaPrzekrój korpusu silnika z obniżoną osią seri E z użebrowaniem typu LSilnik indukcyjny specjalny CME z dwoma hamulcamiSilnik indukcyjny specjalny z przedłużonym wałemSilnik elektryczny do cięcia drewna

Dane o produkcie

MySQL: 0.0005 s, 0 zapytań, PHP: 0.0238 s, łącznie: 0.0243 s, dokument z "cache".