Pasy Continenetal

Continenetal to jeden ze światowych liderów pasów gumowych napędowych. Producent pasów Continental to znana i ceniona marka dla użytkowników pasów napędowych.

Firma Continental jest wiodącym producentem pasów klinowych, wariatorowych, wielorowkowych - żebrowych oraz pasów zębatych.

Pasy napędowe Continental to bardzo szeroka gama pasów do przeniesienia napędu w różnych standardowych jak i wymagających aplikacjach.

 

   Standardowy - podstawowy program produkcyjny pasków klinowych marki Continental  typ  CONTI-V

 

 

I) Pasy klinowe w owijce pojedyncze

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO standard wg normy DIN 2215 a są to profile pasów klinowych: 10/Z; 13/A; 17/B; 22/C; 25; 32/D i 40/E (praca od -55 do +70°C, pasy klinowe klasyczne w owijce, produkt półkowy)

 

  • Pas klinowy CONTI-V standard wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: SPZ; SPA; SPB oraz SPC (praca od -55 do +70°C, produkt półkowy)

 

  • Pas klinowy CONTI-V  ADVANCE wzmocniony  wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: SPZ; SPA; SPB oraz SPC ( ADVANCE jest to linia pasów klinowych wzmocnionych do przekładni pasowych o znacznym obciążeniu np kruszarki, młyny kulowe, rębaki itp, praca od -30 do +80°C, produkt w centrali, dobra dostępność powyżej 3000mm)

 

  •  Pas klinowy CONTI-V POWER - bardzo mocny pas klinowy Continetal (minima odbiorcze - na specjalne zapytanie i zamówienie, praca od -30 do +80°C)

 

 

II) Pasy klinowe w owijce zespolone bandą (produkt z centrali)

 

  • Pasy klinowe CONTI-V Multibelt HA; HB oraz HC;  praca od -40 do +80°C
  • Pasy klinowe CONTI-V Multibelt SPZ; SPA; SPB oraz SPC;  praca od -40 do +80°C

 

 

III) Pasy klinowe uzębione

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO standard wg normy DIN 2215 a są to profile pasów ZX ; AX ; BX ; CX, praca od - 30 do +70°C ( profil BX - bardzo popularny - produkt półkowy, duża dostępność)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO-BP standard wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: XPZ ; XPA ; XPB ; XPC (całe czarne do długości 3000mm, dostępny z centrali)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO PIONEER wzmocniony, - duża dostępność półkowa (lepsze cięgna, lepsza guma, ok 20% wydajniejsze od pasów CONTI-V  ADVANCE(ten w owijce), a ok 40% większa wydajność od pasów klasycznych) wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: XPZ ; XPA ; XPB ; XPC (niebieskie grzbiety, pełen zakres długości do 5000mm, od strony uzębionej dodatkowa powłoka z EPDM = praca od -40 do +120 °C, podobnie wytrzymałościowe do pasków klinowych GATES Quad Power 3)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO PIONEER II (mocniejszy ok 10% od PIONIEER z tym, że są minima odbiorcze, stosują często OEM na pierwszy montaż, nowość aktalnie wdrażany)

 

IV) Pasy wariatorowe uzębione

 

  • Pas wariatorowy CONTI-V VARISPEED ADVANCE temperatura pracy od -30 do + 90°C, profile standardowe 13/6; 17/6; 21/6; 22/8; 24/8; 26/8; 28/8; 30/10; 32/10; 37/10; 42/12; 47/12; 52/16; 55/16; 65/20; 70/18; 83/23

 

V) Pasy wielorowkowe -żebrowe

 

  • Pas żebrowy CONTI-V MULTIRIB, temperatura pracy od -30 do +80 °C, standardowe profile PJ; PK; PL; PM

 

 

Jest to podstawowy program paska klinowego marki Continental. Oczywiście asortyment pasków klinowych CONTI-V jest o wiele większy. Powyższy przedstawiony program jest najczęściej rotującym i sprzedającym się asortymentem pasa klinowego w Polsce i Niemczech a zarazem łatwo i szybko dostępny

 

 

Pasy klinowe Conti są w wykonaniu standardowym w owijce typu Z, A, B, C oraz pasy klasyczne uzębione XZ, XA, XB oraz XC. Następną grupą pasków klinowych marki Continental są pasy klinowe wąsko profilowe wysokiego obciążenia w owijce i uzębione. Pasy klinowe wąskoprofilowe w owijce są typu SPZ, SPA, SPB, SPC. Natomiast pasy wąskoprofilowe wysokiego obciążenia uzębione są to typy: XPZ, XPA, XPB, XPC.


Pasy klinowe i wieloklinowe CONTI
Continental produkuje nowoczesne paski klinowe z linii CONTI MULTIFLEX®. To rozwiązanie dla wymagających aplikacji, gdzie jest wymagana duża odporność i niezawodna praca nawet w najtrudniejszych warunkach. Paski klinowe Continental to solidne i zachwycające swoją jakością produkty.

 

Korzystając z pasków klinowych Continental wybierasz paski klinowe, które cechuje:

  • najwyższa jakośc wykonania zgodnie z normami i standardami ISO 9001 z użyciem nowoczesnych technologii
  • zdecydowanie wysoka odpornośc na oleje - oleje nie mają znaczącego wpływu na żywotność pasków klinowych Continental
  • właściwości antystatyczne a ich wykonanie jest zgodne z normą ISO 1813
  • doskonałym zakresem pracy w temperaturach od -55 do plus 70°C i dużej wilgotności powietrza
  • niska kurzliwość - kurz nie osiada łatwo na paskach Continental jak na innych produktach
  • wszechstronnośc zastosowania - Continental oferuje rozwiązania dopasowane do warunków aplikacji

 

Pasy zębate gumowe Continental

  • CONTI SYNCHROLINE® do aplikacji automatycznych drzwi przesuwnych
  • Falcon HTC® Falcon HTC® posiadają moc łańcucha w wykonane w jakości Goodyear Engineered Product
  • CONTI SYNCHROCOLOR® pasy zębate HTD Excellence, Prestige, Premium CONTI SYNCHROCOLOR® pasy zębate HTD Excellence, Prestige, Premium do stosowania w lakierniach
  • CONTI SYNCHROBELT® i CONTI SYNCHROFORCE® seria Extreme i Supreme CONTI SYNCHROBELT® i CONTI SYNCHROFORCE® seria Extreme i Supreme pasy zębate z gumy do aplikacji przenoszących większe momenty obrotowe
  • CONTI SYNCHROFORCE® CXP/CXA Pasy wzmocnione HTD i STD do aplikacji napędach ciężkich obciążeń
  • CONTI SYNCHROTWIN® pasy dwustronnie zębate; CONTI SYNCHROTWIN® pasy dwustronnie zębate do napędu wielowałkowego
  • CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate HTD i STD; CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate HTD i STD do aplikacji  w napędach zębatych standardowych
  • CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate standardowe; CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate standardowe, gdzie napęd musi być przenoszony synchronicznie

 

Uwagi ogólne do pasków CONTI:

  • Pasy klinowe wg wytrzymałości: klasyczne, wąskoprofilowe, ADVANCE (w owijce) do 40% droższe i mocniejsze, więcej kordu od dł. 3000mm a a zmiast włókna szklanego kord aramidowy i inny rodzaj gumy niż pasy klasyczne i wąskoprofilowe klinowe. Pionier (uzębione) do 20% mocniejsze niż ADVANCE w owijce. Owijka używana jest dla przedłużenia żywotności paska i koła pasowego. Pas bez owijki ma większe skłonności do grzania się. W stefie z woda owijka ma tendencje do puchnięcia.
  • Pasy zębate z gumy: CXP - do dużych prędkości liniowych i obrotowych, kord z włókna szklanego ; CXA - do dużych obciążeń, kord aramidowy ; CXA Extrime
  • Pas zębaty poliuretanowy Synchrochain CTD do pracy po kołach PoliChain - zastępuje łańcuch
  • Pasy CXP Synchrocolor - bezsilikonowe do przemysłu samochodowego i lakierniczego

 

Jeśli potrzebujesz odpowiedniego pasa do swojego napędu, skontaktuj się z nami, a postaramy się, Ci pomóc :)

 


Pasy gumowe ContinentalConti synchrocolor prestige - pasy zębateConti Polyflat_pasy płaskie napędoweConti Synchroline_pasy zębateConti Synchroforce Extreme_pas zębatyConti Synchroforce CXA IIIConti Synchrochain_pas zebaty a mocny podobnie jak łańcuchConti Synchroforce Supreme_pasy zębateConti Synchrodrive_pas zębatyConti Synchroforce CXP III_pasy zebateConti SynchroTwin_pas zębaty dwustronnieCont-V Multirib Power_pasy wielorowkowe żebroweConti Synchrobelt_pas zębaty Conti-V Multibelt_ pasy klinowe zespoloneConti SynchroColor Excellence_pas zębaty Conti SynchroColor Premium_pas zębatyConti Varispeed_pasy wariatorowe do przekładni bezstopniowychConti-V Advance_pas klinowy uzębionyConti-V Advance FO Power_pasy klinowe uzębioneConti-V standard_pas klinowy w owijce_standardPas zębaty Synchrochain GTDPas wariatorowy Paski klinowePas płaski Conti z metraPasy SynchrochainPasy klinowe Paski klinowe Conti na magazyniePaski klinowe ContinentalPaski klinowe w magazyniePasy klinowe Conti dostępneContinental logo i pasy

Dane o produkcie

MySQL: 0.0005 s, 0 zapytań, PHP: 0.0124 s, łącznie: 0.0129 s, dokument z "cache".