Pasy klinowe - Paski klinowe Continental

Pasy klinowe uzębione CONTINENTAL używa się w aplikacjach dla zaspokojenia małych średnic kół pasowych.

Pasy klinowe CONTINENTAL uzębione, są bardziej wytrzymałe niż w owijce i mogą przenieś mniejszymi gabarytami większy moment obrotowy. Paski klinowe CONTI to lider produktu europejskiego

Pasy klinowe Continental to bardzo szeroka gama pasków klinowych o różnych profilach do przeniesienia napędu w standardowych jak i wymagających aplikacjach. Continental to niemiecka jakoś przeniesienia napędu w przekładniach pasowych klinowych poprzez paski klinowe w owijce, poprzez paski klinowe uzębione oraz paski klinowe zespolone - połączone pasy klinowe tzw. bandą. Paski klinowe Continental to znana i ceniona marka europejska. Najbardziej rozpowszechnione paski Continental są w Niemczech. Stosowanie markowego pasa klinowego we własnych przekładniach pasowych klinowych to korzyści ekonomiczne.

 

 

   Standardowy - podstawowy program produkcyjny pasków klinowych marki Continental  typ  CONTI-V

 

 

I) Pasy klinowe w owijce pojedyncze

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO standard wg normy DIN 2215 a są to profile pasów klinowych: 10/Z; 13/A; 17/B; 22/C; 25; 32/D i 40/E (praca od -55 do +70°C, pasy klinowe klasyczne w owijce, produkt półkowy)

 

  • Pas klinowy CONTI-V standard wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: SPZ; SPA; SPB oraz SPC (praca od -55 do +70°C, produkt półkowy)

 

  • Pas klinowy CONTI-V  ADVANCE wzmocniony  wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: SPZ; SPA; SPB oraz SPC ( ADVANCE jest to linia pasów klinowych wzmocnionych do przekładni pasowych o znacznym obciążeniu np kruszarki, młyny kulowe, rębaki itp, praca od -30 do +80°C, produkt w centrali, dobra dostępność powyżej 3000mm)

 

  •  Pas klinowy CONTI-V POWER - bardzo mocny pas klinowy Continetal (minima odbiorcze - na specjalne zapytanie i zamówienie, praca od -30 do +80°C)

 

 

II) Pasy klinowe w owijce zespolone bandą (produkt z centrali)

 

  • Pasy klinowe CONTI-V Multibelt HA; HB oraz HC;  praca od -40 do +80°C
  • Pasy klinowe CONTI-V Multibelt SPZ; SPA; SPB oraz SPC;  praca od -40 do +80°C

 

 

III) Pasy klinowe uzębione

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO standard wg normy DIN 2215 a są to profile pasów ZX ; AX ; BX ; CX, praca od - 30 do +70°C ( profil BX - bardzo popularny - produkt półkowy, duża dostępność)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO-BP standard wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: XPZ ; XPA ; XPB ; XPC (całe czarne do długości 3000mm, dostępny z centrali)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO PIONEER wzmocniony, - dobra dostępność półkowa (lepsze cięgna, lepsza guma, ok 20% wydajniejsze od pasów CONTI-V  ADVANCE(ten w owijce), a ok 40% większa wydajność od pasów klasycznych) wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: XPZ ; XPA ; XPB ; XPC (niebieskie grzbiety, pełen zakres długości do 5000mm, od strony uzębionej dodatkowa powłoka z EPDM = praca od -40 do +120 °C, podobnie wytrzymałościowe do pasków klinowych GATES Quad Power 3)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO PIONEER II (mocniejszy ok 10% od PIONIEER z tym, że są minima odbiorcze, stosują często OEM na pierwszy montaż, nowość aktalnie wdrażany)

 

IV) Pasy wariatorowe uzębione

 

  • Pas wariatorowy CONTI-V VARISPEED ADVANCE temperatura pracy od -30 do + 90°C, profile standardowe 13/6; 17/6; 21/6; 22/8; 24/8; 26/8; 28/8; 30/10; 32/10; 37/10; 42/12; 47/12; 52/16; 55/16; 65/20; 70/18; 83/23

 

V) Pasy wielorowkowe -żebrowe

 

  • Pas żebrowy CONTI-V MULTIRIB, temperatura pracy od -30 do +80 °C, standardowe profile PJ; PK; PL; PM

 

 

Jest to podstawowy program paska klinowego marki Continental. Oczywiście asortyment pasków klinowych CONTI-V jest o wiele większy. Powyższy przedstawiony program jest najczęściej rotującym i sprzedającym się asortymentem pasa klinowego w Polsce i Niemczech a zarazem łatwo i szybko dostępny

 

 

Pasy klinowe Conti są w wykonaniu standardowym w owijce typu 10/Z, 13/A, 17/B, 22/C, 25, 32/D i 40/E oraz pasy klasyczne uzębione XZ, XA, XB oraz XC. Następną grupą pasków klinowych marki Continental są pasy klinowe wąsko profilowe wysokiego obciążenia w owijce i uzębione. Pasy klinowe wąskoprofilowe w owijce są typu SPZ, SPA, SPB, SPC. Natomiast pasy klinowe z bokami ciętymi wysokiego obciążenia uzębione są to typy: XPZ, XPA, XPB, XPC. Oczywiście paski klinowe CONTI występują jako pasek klinowy pojedynczy lub jako zespolone pasy klinowe dla ciężkich aplikacji


Pasy klinowe  CONTI-V PIONEER
Continental produkuje nowoczesne paski klinowe z linii CONTI-V PIONEER. To rozwiązanie dla wymagających aplikacji, gdzie jest wymagana duża odporność i niezawodna praca nawet w najtrudniejszych warunkach. Paski klinowe Continental to solidne i zachwycające swoją jakością produkty. Pas klinowy Pionier może pracować w temp. od - 40 do +120°C

 

Korzystając z pasków klinowych Continental wybierasz paski klinowe, które cechuje:

  • najwyższa jakość wykonania zgodnie z normami i standardami ISO 9001 z użyciem nowoczesnych technologii
  • umiarkowana olejoodporność i higroskopijność pasków klinowych Continental
  • właściwości antystatyczne a ich wykonanie jest zgodne z normą ISO 1813
  • doskonałym zakresem pracy w temperaturach od -55 do plus 70°C a nawet do 120 °C przy zastosowaniu EPDM na stronie wewnętrznej pasa
  • pyłoodporny - kurz nie osiada łatwo na paskach Continental jak na innych produktach
  • wszechstronność zastosowania - Continental oferuje rozwiązania dopasowane do warunków aplikacji

 

Uwagi ogólne do pasków klinowych CONTI:

  • Pas klinowy wg wytrzymałości: klasyczne, wąskoprofilowe, ADVANCE (w owijce) do 40% droższe i mocniejsze, więcej kordu, a produkowane do długości 3000mm, a zamiast włókna szklanego kord aramidowy i inny rodzaj gumy niż pasy klasyczne i wąskoprofilowe klinowe. Pionier (uzębione) do 20% mocniejsze niż ADVANCE w owijce, pokrycie strony wewnętrznej materiałem EPDM zwiększa zakres temperatury do plus 120°C
  • Owijka używana jest dla przedłużenia żywotności paska klinowego i koła pasowego. Pas bez owijki ma większe skłonności do grzania się. W strefie z woda owijka ma tendencje do puchnięcia

 

Jeśli potrzebujesz odpowiedniego pasa klinowego do swojego napędu, skontaktuj się z nami, a postaramy się, Ci pomóc :)

 

Pasy klinowe wąskoprofilowe uzębione.

Pasy klinowe ze ściętymi bokami, zwane także pasami o otwartych powierzchniach bocznych, nie posiadają okrycia - owijki. Są to pasy klinowe uzębione. Bardzo dobrze sprawdzają się tam gdzie wymagane są duże przełożenia, duże prędkości lub koła pasowe o małej średnicy. Pasek klinowy powinien być odpowiednio dobrany do aplikacji


Wykonanie pasków klinowych

  • elastomer
  • linki wzmocnienia kordowego
  • warstwa pokrywająca


Charakterystyka pasów klinowych uzębionych XPZ, XPA, XPB, XPC

  • szlifowane ściany boczne zapewniają bardzo dobre sprzężenie pasa klinowego z rowkiem koła pasowego klinowego
  • specjalna budowa zapewnia cichą pracę przekładni oraz zapobiega zbyt dużemu wzrostowi temperatury
  • elementy wytrzymałe pasa klinowego na rozciąganie przenoszą obciążenia uderzeniowe oraz zmęczeniowe
  • zapewniają przenoszenie większej mocy w takiej samej przestrzeni lub taką samą moc w przestrzeni mniejszej o ok 30% w porównaniu do klasycznych pasów klinowych - w zależności od użytego typu paska
  • maja wykonanie antystatyczne wg ISO 1813
  • są bardziej elastyczne od tradycyjnych pasów klinowych, co umożliwia zastosowanie kół pasowych klinowych o mniejszych średnicach
  • poślizg pasa jest niewielki a wartość przenoszonej mocy jest wyższa przy podobnych wymiarach gabarytowych w porównaniu z pasem z owijką
  • włókna cząsteczek materiału – elastomeru, ułożone są czołowo względem powierzchni bocznych

 

Zastosowanie pasów klinowych uzębionych

Pasy klinowe XPZ, XPA, XPB, XPC używane są powszechnie w budowie napędów pojazdów roboczych, do przenoszenia mocy z silnika spalinowego na pompy wodne, rozruszniki i prądnice, wentylatory, dmuchawy, kruszarki, młyny, rębaki itp.

 

  Pasek klinowy wysokiego obciążenia o profilach XPZ, XPA, XPB, XPC to nowoczesne rozwiązanie techniczne i opłacalne ekonomicznie a jednocześnie nowoczesne przeniesienie napędu w przekładniach pasowych klinowych.

 

Zamawiając paski klinowe Continental w Technical, masz dostęp do dużego składu pasów klinowych i szybkich dostaw !

 

Partnerzy niemieccy z Continental, są w stanie zweryfikować każdą przekładnię pasową klinową i dobrać pas klinowy !


Pasy klinowe C ContiPaski klinowe PIONEER ContinentalPaski klinowe B/17 ContiPasy klinowe CONTINENTAL na magazyniePaski klinowe w magazynieContinental paski klinowe stanPasy klinowe ContiSkład magazynowy paski klinowe CONTINENTALPas klinowy CONTIPaski klinowe uzębione Continental XPBPasy klinowe B ContinentalPaski klinowe z półkiPasek klinowy B17 Continental
Pasy klinowe uzębione wyposażone są w zęby bierne. Paski klinowe uzębione są pasami z ciętymi bokami i poprzez swoje powierzchnie boczne przenoszą moment obrotowy. Paski klinowe uzębione możemy wyposażyć w nakładki i wtedy mogą pracować jako pasy transportujące w specjalnych aplikacjach.
Tagi:
Pas klinowy, pasek klinowy, Paski Conti-V , pasy Continental, pasy klinowe, pasek klinowy, paski klinowe, pas klinowy, pasy klinowe uzębione, paski klinowe uzębione, Paski zespolone bandą, Paski klinowe ADVANCE, Paski klinowe PIONIEER

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Pasy klinowe uzębione wyposażone są w zęby bierne. Paski klinowe uzębione są pasami z ciętymi bokami i poprzez swoje powierzchnie boczne przenoszą moment obrotowy. Paski klinowe uzębione możemy wyposażyć w nakładki i wtedy mogą pracować jako pasy transportujące w specjalnych aplikacjach.

Producent

MySQL: 0.0008 s, 0 zapytań, PHP: 0.0172 s, łącznie: 0.0179 s, dokument z "cache".