www.technical.pl

Pas klinowy - Pasek klinowy Continenetal

Pasek klinowy Continenetal.

Pasy klinowe Continental to wiodący produkt przy pasach: wariatorowych, wielorowkowych oraz pasach zębatych. Fabryka Continental paski klinowe gumowe to jeden ze światowych liderów napędowych.

Pas klinowy Continental to znana i ceniona marka.

Pasek klinowy napędowy Conti-V uzębiony lub w owijce.

Paski klinowe napędowe Continental to bardzo szeroka gama pasów klinowych do przeniesienia napędu w różnych standardowych jak i wymagających aplikacjach.

Paski klinowe to znany sposób przeniesienie napędu z wału na wał poprzez kiła pasowe klinowe. Koła pasowe klinowe i pasy klinowe tworzą przekładnie pasowa klinową. Przenoszenie napędu odbywa się poprzez tarcie koła pasowego o pasek klinowy, czyli o jego bok który klinuje się w rowku koła pasowego.

Jeśli jest potrzeba przeniesienia napędu o mniejszych kołach pasowych, wtedy sprawdzi się najlepiej pasek klinowy uzębiony

 

  Paski klinowe - podstawowy program produkcyjny Continental,  CONTI-V

 

 

I) Pasy klinowe w owijce pojedyncze

 

  • Pasek klinowy CONTI-V FO standard wg normy DIN 2215 a są to profile pasów klinowych: 10/Z; 13/A; 17/B; 22/C; 25; 32/D i 40/E (praca od -55 do +70°C, pasy klinowe klasyczne w owijce, produkt półkowy)

 

  • Pasek klinowy CONTI-V standard wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: SPZ; SPA; SPB oraz SPC (praca od -55 do +70°C, produkt półkowy)

 

  • Pasek klinowy CONTI-V  ADVANCE wzmocniony  wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: SPZ; SPA; SPB oraz SPC ( ADVANCE jest to linia pasów klinowych wzmocnionych do przekładni pasowych o znacznym obciążeniu np kruszarki, młyny kulowe, rębaki itp, praca od -30 do +80°C, produkt w centrali, dobra dostępność powyżej 3000mm)

 

  •  Pasek klinowy CONTI-V POWER - bardzo mocny pas klinowy Continetal (minima odbiorcze - na specjalne zapytanie i zamówienie, praca od -30 do +80°C)

 

 

II) Pasy klinowe w owijce zespolone bandą(produkt z centrali)

 

  • Pasy klinowe CONTI-V Multibelt HA; HB oraz HC;  praca od -40 do +80°C
  • Pasy klinowe CONTI-V Multibelt SPZ; SPA; SPB oraz SPC;  praca od -40 do +80°C

 

 

III) Pasy klinowe uzębione

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO standard wg normy DIN 2215 a są to profile pasów ZX ; AX ; BX ; CX, praca od - 30 do +70°C ( profil BX - bardzo popularny - produkt półkowy, duża dostępność)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO-BP standard wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: XPZ ; XPA ; XPB ; XPC (całe czarne do długości 3000mm, dostępny z centrali)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO PIONEER wzmocniony, - duża dostępność półkowa (lepsze cięgna, lepsza guma, ok 20% wydajniejsze od pasów CONTI-V  ADVANCE(ten w owijce), a ok 40% większa wydajność od pasów klasycznych) wg normy DIN 7753 a są to profile pasów klinowych: XPZ ; XPA ; XPB ; XPC (niebieskie grzbiety, pełen zakres długości do 5000mm, od strony uzębionej dodatkowa powłoka z EPDM = praca od -40 do +120 °C, podobnie wytrzymałościowe do pasków klinowych GATES Quad Power 3)

 

  • Pas klinowy CONTI-V FO PIONEER II (mocniejszy ok 10% od PIONIEER z tym, że są minima odbiorcze, stosują często OEM na pierwszy montaż, nowość aktalnie wdrażany)

 

IV) Pasy wariatorowe uzębione

 

  • Pas wariatorowy CONTI-V VARISPEED ADVANCE temperatura pracy od -30 do + 90°C, profile standardowe 13/6; 17/6; 21/6; 22/8; 24/8; 26/8; 28/8; 30/10; 32/10; 37/10; 42/12; 47/12; 52/16; 55/16; 65/20; 70/18; 83/23

 

V) Pasy wielorowkowe - wieloklinowe

 

  • Pas wielorowkowy CONTI-V MULTIRIB, temperatura pracy od -30 do +80 °C, standardowe profile PJ; PK; PL; PM

 

 

Jest to podstawowy program paska klinowego marki Continental. Oczywiście asortyment pasków klinowych CONTI-V jest o wiele większy. Powyższy przedstawiony program jest najczęściej rotującym i sprzedającym się asortymentem pasa klinowego w Polsce i Niemczech a zarazem łatwo i szybko dostępny.

 

 

Pasy klinowe Conti są w wykonaniu standardowym w owijce typu Z, A, B, C oraz pasy klasyczne uzębione XZ, XA, XB oraz XC. Następną grupą pasków klinowych marki Continental są pasy klinowe wąsko profilowe wysokiego obciążenia w owijce i uzębione. Pasy klinowe wąskoprofilowe w owijce są typu SPZ, SPA, SPB, SPC. Natomiast pasy wąskoprofilowe wysokiego obciążenia uzębione są to typy: XPZ, XPA, XPB, XPC.


Pasy klinowe i wieloklinowe CONTI
Continental produkuje nowoczesne paski klinowe z linii CONTI MULTIFLEX®. To rozwiązanie dla wymagających aplikacji, gdzie jest wymagana duża odporność i niezawodna praca nawet w najtrudniejszych warunkach. Paski klinowe Continental to solidne i zachwycające swoją jakością produkty.

 

Korzystając z pasków klinowych Continental wybierasz paski klinowe, które cechuje:

  • najwyższa jakość wykonania zgodnie z normami i standardami ISO 9001 z użyciem nowoczesnych technologii,
  • zdecydowanie wysoka odporność na oleje - oleje nie mają znaczącego wpływu na żywotność pasków klinowych Continental,

  • właściwości antystatyczne a ich wykonanie jest zgodne z normą ISO 1813,
  • doskonałym zakresem pracy w temperaturach od -55 do plus 70°C i dużej wilgotności powietrza,
  • niska kurzliwość - kurz nie osiada łatwo na paskach Continental jak na innych produktach,
  • wszechstronność zastosowania - Continental oferuje rozwiązania dopasowane do warunków aplikacji.

 

Pasy zębate gumowe Continental

  • CONTI SYNCHROLINE® do aplikacji automatycznych drzwi przesuwnych,
  • Falcon HTC® Falcon HTC® posiadają moc łańcucha w wykonane w jakości Goodyear Engineered Product,
  • CONTI SYNCHROCOLOR® pasy zębate HTD Excellence, Prestige, Premium CONTI SYNCHROCOLOR® pasy zębate HTD Excellence, Prestige, Premium do stosowania w lakierniach,
  • CONTI SYNCHROBELT® i CONTI SYNCHROFORCE® seria Extreme i Supreme CONTI SYNCHROBELT® i CONTI SYNCHROFORCE® seria Extreme i Supreme pasy zębate z gumy do aplikacji przenoszących większe momenty obrotowe,
  • CONTI SYNCHROFORCE® CXP/CXA Pasy wzmocnione HTD i STD do aplikacji napędach ciężkich obciążeń,
  • CONTI SYNCHROTWIN® pasy dwustronnie zębate; CONTI SYNCHROTWIN® pasy dwustronnie zębate do napędu wielowałkowego,
  • CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate HTD i STD; CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate HTD i STD do aplikacji  w napędach zębatych standardowych,
  • CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate standardowe; CONTI SYNCHROBELT® pasy zębate standardowe, gdzie napęd musi być przenoszony synchronicznie.

 

Uwagi ogólne: paski klinowe CONTI:

  • Pasy klinowe wg wytrzymałości: klasyczne, wąskoprofilowe, ADVANCE (w owijce) do 40% droższe i mocniejsze, więcej kordu od dł. 3000mm a a zmiast włókna szklanego kord aramidowy i inny rodzaj gumy niż pasy klasyczne i wąskoprofilowe klinowe. Pionier (uzębione) do 20% mocniejsze niż ADVANCE w owijce. Owijka używana jest dla przedłużenia żywotności paska i koła pasowego. Pas bez owijki ma większe skłonności do grzania się. W stefie z woda owijka ma tendencje do puchnięcia,
  • Pasy zębate z gumy: CXP - do dużych prędkości liniowych i obrotowych, kord z włókna szklanego ; CXA - do dużych obciążeń, kord aramidowy ; CXA Extrime,
  • Pas zębaty poliuretanowy Synchrochain CTD do pracy po kołach PoliChain - zastępuje łańcuch,
  • Pasy CXP Synchrocolor - bezsilikonowe do przemysłu samochodowego i lakierniczego.

 

Jeśli potrzebujesz odpowiedniego pasa napędowego czy pasa klinowego do swojego napędu, skontaktuj się z nami, a postaramy się, Ci pomóc :)

Paski klinowe CONTI to bardzo dobra niemiecka jakość!!!

 

Uwaga!!

Więcej informacji o Pasek Klinowy Continental na WWW

 


Pasy gumowe ContinentalConti synchrocolor prestige - pasy zębateConti Polyflat pasy płaskie napędoweConti Synchroline pasy zębateConti Synchroforce Extreme pas zębatyConti Synchroforce CXA III, pasy zębateConti Synchrochain pas zębaty a mocny jak łańcuchConti Synchroforce Supreme pasy zębateConti Synchrodrive pas zębatyConti Synchroforce CXP III pasy zębateConti SynchroTwin pas zębaty dwustronnieCont-V Multirib Power pasy wielorowkowe żebroweConti Synchrobelt pas zębaty Conti-V Multibelt pasy klinowe zespoloneConti SynchroColor Excellence pas zębaty Conti SynchroColor Premium pas zębatyConti Varispeed pasy wariatorowe do przekładni bezstopniowychConti-V Advance pas klinowy uzębionyConti-V Advance FO Power pasy klinowe uzębioneConti-V standard pas klinowy w owijce, standardowy pasek klinowyPas zębaty Synchrochain GTDPas wariatorowy Conti-V do przekładni bezstopniowej wariatorowejPaski klinowe na magazyniePas płaski Conti z metraPasy zębaty Synchrochain Carbon CTDPasy klinowe na półce magazynowej Paski klinowe Conti na magazyniePaski klinowe Continental na staniePaski klinowe w magazyniePasy klinowe Conti dostępne z magazynuContinental logo i pasyPasek klinowy 20x2240 ContiPasek klinowy AX673 ContiPasek klinowy B2800 ContiPasek klinowy CX1651 ContinentalPasek klinowy A13x2650 ContinentalPasek klinowy BX/1016 ContiPasek klinowy Multibelt SPB4000Pasek klinowy XPB 1400 Pioneer uzębiony Continental Pasek klinowy Pioneer XPB/1750 Conti-VPasek  klinowy Pioneer XPZ1750Pasek klinowy Pioneer XPC2800Pasek klinowy Pioneer XPB 2240Pasek klinowy podwójny BB 17x3069Paski klinowe SPB 2240Paski klinowe SPA 1257Paski klinowe SPC 4500 ContinentalPasek klinowy Z10 1194Pasek klinowy SPC 2120Paski klinowe SPC 4250Paski klinowe klasyczne A 1000 ContiPaski klinowe klasyczne D 3450Pasek klinowy podwójny CC 22x3835Paski klinowe klasyczne SPC 6800Paski klinowe SPZ 1077Pasek klinowy XPA 820 Pionner ContinentalPasek klinowy klasyczny D 6300 ContinentalPasek zębaty z rękawa Synchrochain Carbon CTD 800 C8M
* = pole wymagane
  • Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl

Pas klinowy Continental to sprawdzona marka i jakość.
Paski klinowe i paski wieloklinowe Continental to paski gumowe napędowe do przekładni pasowych klinowych.
Tagi:
Pasek klinowy, Pas klinowy, Paski klinowe, Pasy klinowe, Pasy zębate gumowe

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Pasek klinowy może być wyposażony w owijkę lub uzębiony. Pas klinowy zębaty ma boki cięte. Pasy klinowe typu Z, A, B, C mają owijkę. Paski klinowe typy XPZ, XPA, XPB, XPC posiadają uzębienie dla pracy po mniejszych kołach pasowych klinowych.

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0067 s, łącznie: 0.0067 s, dokument z "cache".