www.technical.pl

Silnik z Motoreduktorem

Motoreduktor z silnikiem

Silnik z motoreduktorem do napędu maszyn i urządzeń Motoreduktory z silnikiem walcowe, walcowo stożkowe i ślimakowe

Silnik z motoreduktorem 230V

Silnik z motoreduktorem 400V

 Co to jest silnik z motoreduktorem?

Jest to jednostka napędowa z określoną mocą kW, obrotami n2 obr/min do napędu maszyn i urządzeń. Silnik zastosowany jest elektryczny o napięciu zasilania 230V lub 400V o odpowiedniej mocy i obrotach. Z silnikiem elektrycznym jest zintegrowana przekładnią walcową lub przekładnią ślimakową przez kołnierz IEC. Przekładnia zębata ma odpowiednie przełożenie redukcyjne i jest zalana olejem smarnym. Tak zestawiony napęd to silnik z motoreduktorem gotowy do pracy i napędzania.

 

 Silnik z motoreduktorem a zamontowanie przekładnie zębate:

  • przekładnia walcowa prosta
  • przekładnia walcowa płaska
  • przekładnia walcowa czołowa,
  • przekładnia walcowa poosiowa,
  • przekładnia stożkowo walcowa,
  • przekładnia ślimakowa,
  • przekładnia ślimakowa w korpusie żeliwnym.

 

 Powszechne nazewnictwo silnik motoreduktor stosowane w praktyce i co oznacza:

silnik z motoreduktorem - silnik elektryczny z przewidzianym napięciem zasilania, mocą i obrotami a zestawiony w napęd z przekładnią zębatą o właściwym przełożeniu,

motoreduktor z silnikiem - motoreduktor walcowy lub ślimakowy wyposażony w silnik elektryczny z kołnierzem IEC B5 lub B14,

silnik z motoreduktorem 230v - silnik elektryczny 230v przyłączony do dedykowanej przekładni zębatej: ślimakowej , walcowej czy stożkowo walcowej.

silnik elektryczny z motoreduktorem - właściwy silnik elektryczny z zaplanowanymi parametrami nominalnymi wyposażony w odpowiednią przekładnię redukcyjną i podnoszącą moment obrotowy,

silnik jednofazowy z motoreduktorem  - silnik jednofazowy przygotowany bezpośrednio do zasilania z gniazdka o napięciu 230v i 50Hz z zainstalowana przekładnią zębatą ślimakowa lub zębata walcową,

silnik motoreduktor - uniwersalny zestaw silnika elektrycznego do zasilania bezpośredniego lub przez przemiennik prądu - falownik z zintegrowaną skrzynią zębatą redukcyjną,

silnik z motoreduktorem 400v - dedykowany silnik elektryczny o napięciu zasilania 400V przyłączony poprzez kołnierz IEC B5 lub B14 dp przekładni redukcyjnej zębatej,

silniki z motoreduktorem - to standardowe popularne napędy maszyn i urządzeń wszechstronnego stosowania, W skład napędu wchodzi silnik elektryczny i przekładnia walcowa lub ślimakowa. Możliwy jest rozbudowany zespół napędowy poszerzony o więcej niż jeden reduktor walcowy czy ślimakowy.

 

 Motoreduktor z silnikiem elektrycznym 230V lub 400V i jego zalety:

  1. uniwersalność stosowania,
  2. dedykowane standardowe zasilanie,
  3. różnorodność typów i konfiguracji dla zaspokojenia indywidualnych potrzeb,
  4. łatwość eksploatacji,
  5. odporny na warunki środowiskowe,
  6. kompaktowa budowa,
  7. przenoszenie dużych mocy stosunkowo małymi gabarytami,
  8. duża rozpiętość i elastyczność w stosowaniu obrotów i momentów obrotowych,
  9. stosowany silnik jako uniwersalna standardowa jednostka napędowa,
  10. długo-żywotność,
  11. łatwo dostępny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  12. cicha praca.
 

 

 Czy używasz silnik z motoreduktorem do napędu swoich maszyn w fabryce?

Sprawdzony motoreduktor z silnikiem to powodzenie napędu Twoich maszyn.

Produkcja EU gwarancją wysokiej jakości silników z motoreduktorami.

Kup teraz i zastosuj silnik z motoreduktorem do napędu swoich urządzeń i maszyn!

Silnik z motoreduktorem to kompletny wypróbowany rozpowszechniony napęd w przemyśle i rolnictwie.

 

 Galeria foto dla jednostki napędowej silnik z motoreduktorem.
Motoreduktor z silnikiem i różne zestawy napędowe zależne od zastosowanego silnika elektrycznego i zastosowanej przekładni zębatej - kompletne napędy maszyn.

Silnik motoreduktor jako główny napęd maszyn przemysłowych i rolniczych. Motoreduktor z silnikiem to bardzo często wybierana podstawowa jednostka napędowa z własną zainstalowaną mocą.
Silniki z motoreduktorem - motoreduktor z silnikiem to silnik elektryczny z przekładnią redukcyjną zębatą - reduktor walcowy lub ślimakowy o napięciu zasilania 230v lub 400V. Silnik elektryczny z motoreduktorem można zasilać bezpośrednio z linii zasilającej lub przez falownik - przemiennik częstotliwości.

Partnerzy

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0100 s, łącznie: 0.0100 s, dokument z "cache".