www.technical.pl

PAS NAPĘDOWY

Pasy napędowe do przekładni pasowych.

Dostarczamy bardzo szeroką gamę pasów napędowych: płaskich, zębatych, termozgrzewalnych okrągłych i klinowych. Posiadamy własne magazyny a pasy napędowe jak klinowe oraz z pasy napędowe zębate poliuretanowe z rękawa i z metra jak również z termozgrzewalne czy pasy napędowe płaskie posiadamy na magazynie. Dostarczamy również wykonania specjalne pasów napędowych technicznych produkcyjnych i transportowych z pokryciami i zabierakami. Serwisujemy pasy napędowe zębate. Szybki dostęp z magazynu to: Pasy napędowe zębate, paski zębate techniczne z pokryciami, Pasy zębate Eagle. Paski gumowe napędowe zębate z rękawa, pasy napędowe profilowe termozgrzewalne, paski wielorowkowe. Serwisujemy i wykonujemy na wymiar pas napędowy płaski. Dziś często stosowane to paski napędowe zębate do maszyn na metry ze wzmocnieniami linkami stalowymi.

Pasy napędowe do maszyn i przekładni pasowych urządzeń.

Pasek napędowy zębaty, płaski i termozgrzewalny wykonujemy na wymiar na własnym serwisie pod potrzeby klienta.

 Pas napędowy jest elementem przekładni pasowej. Posiadamy w swej ofercie całą różnorodność pasków napędowych. Paski napędowe możemy podzielić na pasy zębate, paski klinowe, paski płaskie napędowe, paski wariatorowe, paski płaskie transportujące, paski termozgrzewalne, paski klinowe w białej owijce, paski płaskie do zakręcarek oraz paski zębate poliuretanowe techniczne z pokryciem czy zabierakami czy innym wyposażeniem.



 Pasy napędowe na odpowiednio dobrane koła pasowe tworzą przekładnię pasową.

 

Koła pasowe dla skonstruowania przekładni pasowej napędowej, gdzie występuje pas napędowy.


 Pasy napędowe - zębate poliuretanowe techniczne z pokryciami i zabierakami służą głównie do transportu lub ciągnięcia produktu. Wyróżniamy całą gamę pokryć pasów zębatych od gumowych, poliuretanowych, tkaninowych, PVC, silikon, szpilki, sylomer. Pokrycia na pasach zębatych mogą mieć różne profile czy struktury dla zapewnienia prawidłowego procesu transportu produktu.  Pasy napędowe zębate z zabierakami mogą mieć przymocowane na sobie zabieraki demontowalne z udziałem pasów z tzw sztucznym zębem i przykotwione na stałe. Pasy napędowe zębate z pokryciami czy zabierakami są dobrą alternatywą dla taśm transportujących a w miejscach gdzie konieczna jest synchronizacja transportu wręcz niezastąpione.

 Paski napędowe klinowe są podstawowym elementem przeniesienia napędu w przekładniach pasowych. Paski gumowe napędowe klinowe występują w podstawowych profilach jako uzębione i w owijce. Paski klinowe uzębione są generalnie bardziej wytrzymałe od pasków klinowych w owijce i mogą pracować na mniejszych średnicach kół pasowych. Pasy klinowe klasyczne są o profilach Z , A, B , C , D , E oraz uzębione paski klasyczne o profilach ZX , AX , BX , CX. Natomiast w grupie napędowych pasów gumowych klinowych wąskoprofilowych wysokiego obciążenia występują profile SPZ, SPA , SPB , SPC oraz uzębione XPZ , XPA XPB , XPC. Obecnie produkowane koła pasowe np SPB są budowane w taki sposób, że są odpowiednie dla grup pasów np: XB , B , SPB , XPB. Pozostałe są analogicznie zadedykowane dla pozostałych grup pasków gumowych napędowych klinowych i z takimi kołami pasowymi i odpowiednimi pasami klinowymi mogą powstawać przekładnie pasowe niesynchroniczne.

 Paski gumowe napędowe wielorowkowe są to pasy żebrowe gdzie ich powierzchnie boczne klinują się z bieżnią koła pasowego. Pasy gumowe wielorowkowe - pasy napędowe żebrowe stosuje się tam gdzie potrzeba dużych prędkości liniowych pasa napędowego wielorowkowego - żebrowego i małych gabarytów kół pasowych. Przekładnie pasowe wielorowkowe znajdują zastosowanie do napędu maszyn stolarskich i innych wysoko obrotowych. Pas napędowy wielorowkowy występuje jako produkt gumowy z rękawa czy produkt poliuretanowy z rękawa i otwarte czyli pasy napędowe wielorowkowe z metra.

 Pasy napędowe termozgrzewalne wytwarzane są z tworzyw termoplastycznych i termo zgrzewalnych a zarazem wytrzymałych na rozciąganie i szybkie zużycie. Pasy napędowe termozgrzewalne profilowe mogą być wzmocnione linką aramidową czy poliestrową. Pasy napędowe profilowe termozgrzewalne produkowane są w różnych twardościach i różnych kolorach. Pas napędowy termozgrzewalny może służyć zarówno do napędu jak i transportu produktów. Pasy napędowe profilowe termozgrzewalne występują jako okrągłe i klinowe oraz rozszerzenie tych profili.

 

Pasy napędowe płaskie produkujemy na wymiar, na zamówienie klienta na własnym serwisie.


 Paski płaskie napędowe służą do napędu wrzecion z kołami pasowymi płaskim. Przekładnie pasowe z pasem płaskim są budowane ze względu na zaspokojenie przeniesienia napędu przy wysokich obrotach kół pasowych i dużej prędkości liniowej pasa napędowego. Pas płaski napędowy wraz kołami pasowymi płaskim tworzy przekładnię pasową niesynchroniną. Pasy płaskie wewnątrz posiadają cięgno poliamidowe a na wierzchu pokrycie gumą tkaniną czy skórą. W zależności od warunków pracy przekładni pasowej dobiera się odpowiedni pas płaski napędowy.

 Pasy napędowe płaskie i pasy napędowe klinowe białe służą zazwyczaj do napędu maszyn typu White Cup. Pas napędowy płaski z pokryciem gumowym służy do zakręcania a pas klinowy jest w białej owijce. Pasy napędowe płaskie białe i pasy klinowe białe służą dla zachowania higieny przy obrabianiu produktów.

 Pasy napędowe wariatorowe są to pasy gumowe klinowe szerokoplofilowe o bokach ciętych. Paski gumowe wariatorowe służą do transmisji mocy w przekładniach pasowych wariatorowych. Przekładnie pasowe wariatorowe z pasem napędowym wariatorowych mogą płynnie zmieniać prędkość obrotową z uwagi na swą konstrukcję. Pas napędowy wariatorowy zataczając na różnych średnicach kół wariatorowych przekazuje zmienną prędkość obrotową. Przekładnie pasowe wariatorowe mogą być w obudowie z pokrętłem regulacyjnym lub też regulacji prędkości obrotowej dokonuje się poprzez zmianę rozstawu osi kół pasowych.

 Przyrząd pomiarowy naprężenia pasa napędowego jest nieodzownym przyrządem dla funkcjonowania przekładni pasowych. Przekładnia pasowa powinna być prawidłowo ustawiona a jej pas napędowy powinien być odpowiedni naprężony dla zachowania jak najdłużej własności umożliwiających eksploatację. Przyrząd pomiarowy naprężenia pasa jest dobrym rozwiązaniem ekonomicznym w eksploatacji pasów napędowych i w tym całych przekładni pasowych. Stosowanie w praktyce przyrządu pomiarowego naprężenia pasa napędowego spowodowało wydłużenie używania tego samego pasa napędowego i kół pasowych co przyczyniło się do zdecydowanie dłuższej żywotności całych przekładni pasowych a w tym znacznych oszczędności zakupowych tych elementów oraz łożysk.

 

Czy już kupujesz profesjonalne pasy napędowe?

Pasy napędowe i koła pasowe kupuj z Koła w Technical!

Wielu już nam zaufało.

Dołącz do grona. Kup teraz pas napędowy na wymiar otwarty lub bezkońcowy lub standard katalogowy!

Jakościowe europejskie pasy napędowe techniczne i pasy napędowe gwarancją poprawności pracy przekładni pasowych w Twoich maszynach.

 
Galeria z pasami napędowymi do różnych aplikacji. Pas napędowy musi być obciążony właściwie w cięgle czynnym dla jego poprawności eksploatacji.

 

Pasy napędowe powinny być odpowiednio naprężone. Naprężenie pasa napędowego mierzymy specjalistycznymi miernikami warsztatowymi.

 

Dla poprawności pracy przekładni pasowej musi być poprawnie dobrany pas napędowy oraz właściwe koła pasowe do użytego pasa napędowego.

 

Pasami napędowymi najczęściej w sposób równoległy przenosimy napęd z wału czynnego na wał bierny poprzez koła pasowe.

Paski zębate i Pasy napędowe płaskie oraz pasy termozgrzewalne napędowe okrągłe i klinowe, serwisujemy w Technical. Wykonamy pas napędowy na zlecenie klienta według parametrów technicznych.
Przekładnia na pasek napedowy - pas napędowy zębaty do pracy z kołami pasowymi zębatymi jako elementy synchronicznego przeniesienia napędu. Pasy napędowe do maszyn zębate i pasek napędowy okrągły czy klinowy wykonane są z poliuretanu. Pasy napędowe to konieczny element przekładni pasowej do napędu maszyn i urządzeń w transmisji mocy i obrotów z wału na wał.

Partnerzy

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0152 s, łącznie: 0.0152 s, dokument z "cache".