Posiadamy duży zapas części reduktorów walcowych i reduktorów ślimakowych, dzięki czemu możemy dostarczyć nowy czy naprawić używany motoreduktor. Reduktory walcowe i ślimakowe wyposażone są w tzw. kołnierz IEC co daje możliwość przykręcenia używanych silników własnych. Przykręcając do kołnierza IEC silnik z przekładnią otrzymujemy motoreduktor.
Motoreduktory to silniki elektryczne z przekładnią zębatą lub reduktorem ślimakowym i są to podstawowe napędy maszyn. Oferujemy całą gamę motoreduktorów walcowych, motoreduktorów walcowo-stożkowych oraz motoreduktorów ślimakowych zwanych również motoreduktorami kątowymi. Posiadamy własną montownię motoreduktorów i reduktorów walcowych jedno stopniowych, dwu stopniowych i trzy stopniowych oraz reduktorów ślimakowych czy dwustopniowych reduktorów ślimakowo ślimakowych czy reduktorów ślimakowo walcowych. Do tego posiadamy rozbudowany magazyn silników indukcyjnych kołnierzowych, które to z reduktorem walcowym czy reduktorem ślimakowym tworzą razem motoreduktor walcowy czy motoreduktor ślimakowy. Przekładnia z silnikiem elektrycznym to napęd główny lub pomocniczy wielu maszyn.
Motoreduktory ślimakowe w standardowym wykonaniu posiadają wały zdawcze czy wolno obrotowe drążone lub mogą być dostarczone z wałem pełnym. Motoreduktory ślimakowe czy reduktory ślimakowe oferujemy w dwu wersjach, tj z korpusem aluminiowym i żeliwnym. Przekładnie ślimakowe z korpusem żeliwnym są sztywne i bardziej odporne na warunki środowiskowe. Motoreduktory ślimakowe czy reduktory ślimakowe mogą być wyposażone w wał pełen zdawczy, ramię reakcyjne czy kołnierz mocujący. Nazwa przekładnie ślimakowe wzięła się z zastosowania w korpusie ślimaka i ślimacznicy. Przekładnie ślimakowe z silnikiem są tańszym rozwiązaniem napędów maszyn i o mniejszej sprawności. Natomiast dla niedużych zapotrzebowań obciążeń przekładnie ślimakowe są często wystarczające. Przekładnie ślimakowe są bardzo rozpowszechnionymi napędami w napędach maszyn spożywczych i lekkich transporterach taśmowych. Motoreduktor ślimakowy to silnik z przekładnią ślimakową.
Motoreduktory walcowe to przekładnie zębate i zazwyczaj posiadają mocowanie za łapy czy za kołnierz. Wałami zdawczymi zarówno są wały pełne jak i wały drążone. Motoreduktory walcowe proponujemy jako czołowe lub o osiach równoległych. Motoreduktory walcowe czołowe zazwyczaj wał zdawczy posiadają jako pełny a motoreduktory walcowe płaskie o osiach równoległych, w standardzie posiadają wał drążony, z możliwością wyposażania w wał pełny, kołnierz mocujący czy ramię reakcyjne oraz łapy i gumiblok. Motoreduktor walcowy to silnik elektryczny z przekładnią zębatą.
Motoreduktory walcowo stożkowe czy reduktory walcowo stożkowe to przekładnie zębate wyposażone są w jeden ze stopni o redukcji z kołami stożkowymi. Generalnie motoreduktory walcowo stożkowe są trzy stopniowe. Motoreduktory walcowo stożkowe można również wyposażyć w wał pełen, kołnierz mocujący, ramię reakcyjne, ramię podstawy. W standardzie motoreduktory czy reduktory walcowo stożkowe występują z wałem zdawczym wolnoobrotowym w wersji drążonej oraz z łapami w korpusie. Motoreduktor walcowo stożkowy to silnik elektryczny i przekładnia walcowo stożkowa.
Silnik 24V DC z przekładnią walcową czy ślimakową to napęd główny lub pomocniczy z pracą S2. W ten sposób zestawiony silnik DC z przekładnią może osiągnąć różne parametry pracy w zależności od wybranego przełożenia i sprawności samej przekładni i planowanej obciążalności. Sam silnik prądu stałego 24V 220W jest wyposażony w kołnierz IEC 105-14 lub 160-14 co stanowi łatwy sprzęg z przekładniami walcowymi czy ślimakowymi z takim właśnie kołnierzem przyłączeniowym IEC.
Motoreduktory ze stali nierdzewnej dla wymagających dla przemysłu spożywczego. Dostarczamy motoreduktory nierdzewne z silnikami do 22kW. Konstrukcja zewnętrzna jest tak uformowana, że posiadają zaoblone kształty. Motoreduktory nierdzewne są z przekładniami walcowymi i ślimakowymi.
Przekładnie bezstopniowe są rozszerzeniem napędów i są to motowariatory cierne i motowariatory pasowe z płynną regulacją obrotów na biegu. Jedne i drugie mogą być wyposażone w reduktor walcowy czy walcowo stożkowy lub w reduktor ślimakowy. Również te wariatory cierne i pasowe posiadają kołnierze IEC, które pasują do zesprzęgnięcia w łatwy sposób z oferowanymi reduktorami i silnikami. Przekładnię bezstopniową napędza silnik indukcyjny a przekładnia bezstopniowa napędza reduktor walcowy czy ślimakowy.
Oferowane przez nas motoreduktory w standardzie są wyposażone w kołnierz IEC, który jest dostosowany do sprzęgania przekładnia z silnikiem co czyni to łatwym w montażu a dłuższym czasie wysoko ekonomiczne. Przekładnia z silnikiem przy prawidłowej obsłudze i zabezpieczeniu mogą pracować bardzo długo i mogą być zatrzymywane do napędu następnych aplikacji. Nowo zakupiona przekładnia walcowa czy przekładnia ślimakowa z kołnierzem IEC będzie gotowa o silnik używany. Tej zalety ekonomicznej nie posiadają motoreduktory innych fabrykantów z silnikami fabrycznymi a nie posiadającymi kołnierza IEC. Wtedy zawsze kupujący jest narażony na zakup reduktora z silnikiem. Podejmujemy się również napraw reduktorów przez nas montowanych. Posiadamy duży zapas części reduktorów, które to gotowi jesteśmy Państwu wysłać jako gotowy motoreduktor czy reduktor a nawet jako części zamienne.
Oferowane przez nas motoreduktory czy reduktory są produkowane jako kompletne napędy czyli silnik z przekładnią zębatą. Produkcja jest w Europie na najlepszych centrach obróbczych z zachowaniem najbardziej zaawansowanych technologii. Są nie najtańsze na rynku ale za to są jednymi z najlepszych napędów do zakupienia w Polsce.
Przemienniki częstotliwości inaczej zwane falowniki czy przetwornice częstotliwości oferujemy w kilku wariantach i w zależności od potrzeby realizowania zadania przez napęd. Proponujemy również standardowe przemienniki częstotliwości, które są w przystępnej cenie a również zaspokajają potrzebę płynnej regulacji obrotów napędu maszyny. Przemienniki częstotliwości - falowniki oferujemy od 0,4kW do 180kW jako standardowe rozwiązania. Przemienniki częstotliwości o specjalnych zadaniach oferujemy po szczegółowym zapoznaniu się z aplikacją i jej zadaniami.
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0189 s, łącznie: 0.0189 s, dokument z "cache".