MOTOREDUKTORY, REDUKTORY WALCOWE, STOŻKOWE i REDUKTORY ŚLIMAKOWE

Posiadamy montownię motoreduktorów i reduktorów walcowych oraz motoreduktorów ślimakowych, bardzo dobrej europejskiej marki PUJOL.

Posiadamy duży zapas części reduktorów walcowych i reduktorów ślimakowych, dzięki czemu możemy dostarczyć nowy czy naprawić używany motoreduktor. Reduktory walcowe i ślimakowe wyposażone są w tzw. kołnierz IEC co daje możliwość przykręcenia używanych silników własnych. Przykręcając do kołnierza IEC silnik z przekładnią otrzymujemy motoreduktor.

Motoreduktory, reduktory walcowe łapowe i kołnierzowe, seria S, PUJOL

Motoreduktory i reduktory seria: S - dwu i trzystopniowe w jednym korpusie. Moc od 0,13kW do 173kW, przełożenie od 2,1 do 527. Mocowanie: łapy oraz kołnierz mały i duży. Korpus żeliwny. Motoreduktor walcowy to silnik z przekładnią walcową

Motoreduktory i reduktory seria: S - dwu i trzystopniowe w jednym korpusie. Moc od 0,13kW do 173kW, przełożenie od 2,1 do 527. Mocowanie: łapy oraz kołnierz mały i duży. Korpus żeliwny. Motoreduktor walcowy to silnik z przekładnią walcową

Motoreduktory, reduktory walcowe łapowe i kołnierzowe, seria I, PUJOL

Motoreduktory i reduktory walcowe seria: I - dwu stopniowe.  Moc od 0,13kW do 9,2kW, przełożenie od 2,1 do 100,1. Istnieje możliwość rozbudowy o reduktor jednostopniowy walcowy czy ślimakowy. Mocowanie: łapy i kołnierz. Korpus żeliwny. Motoreduktor walcowy to silnik elektryczny z przekładnią zębatą walcową.

Motoreduktory i reduktory walcowe seria: I - dwu stopniowe. Moc od 0,13kW do 9,2kW, przełożenie od 2,1 do 100,1. Istnieje możliwość rozbudowy o reduktor jednostopniowy walcowy czy ślimakowy. Mocowanie: łapy i kołnierz. Korpus żeliwny. Motoreduktor walcowy to silnik elektryczny z przekładnią zębatą walcową.

Motoreduktory, reduktory walcowe płaskie, seria Dx, PUJOL

Motoreduktory i reduktory walcowe seria DX o osiach równoległych. Moc od 0,15kW do 52kW, Przełożenie od 3,91 do 337,92. Mocowanie: łapy w korpusie, kołnierz mały w korpusie i duży dokręcany, gumiblok, ramię reakcyjne, Wały drążone i pełne. Korpusy żeliwne. Motoreduktor walcowy o osiach równoległych to silnik z przekładnią walcową zębatą.

Motoreduktory i reduktory walcowe seria DX o osiach równoległych. Moc od 0,15kW do 52kW, Przełożenie od 3,91 do 337,92. Mocowanie: łapy w korpusie, kołnierz mały w korpusie i duży dokręcany, gumiblok, ramię reakcyjne, Wały drążone i pełne. Korpusy żeliwne. Motoreduktor walcowy o osiach równoległych to silnik z przekładnią walcową zębatą.

Motoreduktory, reduktory walcowo stożkowe, seria Kx PUJOL

Motoreduktory i reduktory walcowo stożkowe seria KX o osiach prostopadłych z przekładnią stożkową. Moc od 0,21kW do 46kW, Przełożenie od 6,07 do 209,22. Mocowanie: łapy, kołnierz mały w korpusie i duży dokręcany, ramię reakcyjne, ramię podstawy. Wały drążone i pełne. Korpusy żeliwne. Motoreduktor walcowy stożkowy to silnik elektryczny z przekładnią walcowo-stożkową.

Motoreduktory i reduktory walcowo stożkowe seria KX o osiach prostopadłych z przekładnią stożkową. Moc od 0,21kW do 46kW, Przełożenie od 6,07 do 209,22. Mocowanie: łapy, kołnierz mały w korpusie i duży dokręcany, ramię reakcyjne, ramię podstawy. Wały drążone i pełne. Korpusy żeliwne. Motoreduktor walcowy stożkowy to silnik elektryczny z przekładnią walcowo-stożkową.

Motoreduktory, reduktory ślimakowe w obudowie aluminiowej, seria Lax, PUJOL

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie aluminiowej. Przełożenia od 5 do 5000 i mocy od 0,061 do 7,5kW. Motoreduktor śilmakowy to silnik elektryczny z przekładnią ślimakową.

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie aluminiowej. Przełożenia od 5 do 5000 i mocy od 0,061 do 7,5kW. Motoreduktor śilmakowy to silnik elektryczny z przekładnią ślimakową.

Motoreduktory, reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej , seria Lx, PUJOL

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej. Przełożenia od 5 do 10 000 i mocy od 0,061 do 22kW. Mocowanie za łapy czy kołnierz w korpusie czy duży dokręcany. Motoreduktor śilmakowy to przekładnia ślimakowa z silnikiem.

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej. Przełożenia od 5 do 10 000 i mocy od 0,061 do 22kW. Mocowanie za łapy czy kołnierz w korpusie czy duży dokręcany. Motoreduktor śilmakowy to przekładnia ślimakowa z silnikiem.

Motoreduktory, reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej , seria Lp, PUJOL

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej. Przełożenia od 5 do 10 000 i mocy od 0,061 do 22kW. Mocowanie za łapy z jednej strony. Możliwość przymocowania silnika z prawej lub lewej strony lub dwa na raz. Motoreduktor ślimakowy to przekładnia ślimakowa z silnikiem elektrycznym.

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej. Przełożenia od 5 do 10 000 i mocy od 0,061 do 22kW. Mocowanie za łapy z jednej strony. Możliwość przymocowania silnika z prawej lub lewej strony lub dwa na raz. Motoreduktor ślimakowy to przekładnia ślimakowa z silnikiem elektrycznym.

Motoreduktory, reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej , seria Lb, PUJOL

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej. Przełożenia od 5 do 10 000 i mocy od 0,061 do 22kW. Mocowanie za kołnierz. Występuje kilka kołnierzy mocujących dla jednej wielkości reduktora ślimakowego. Możliwość przymocowania silnika z prawej lub lewej strony lub dwa na raz.Motoreduktor śilmakowy to przekładnia ślimakowa z silnikiem.

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej. Przełożenia od 5 do 10 000 i mocy od 0,061 do 22kW. Mocowanie za kołnierz. Występuje kilka kołnierzy mocujących dla jednej wielkości reduktora ślimakowego. Możliwość przymocowania silnika z prawej lub lewej strony lub dwa na raz.Motoreduktor śilmakowy to przekładnia ślimakowa z silnikiem.

Reduktory walcowe jednostopniowe, seria RBC

Reduktory RBC służą do rozbudowy reduktorów ślimakowych lub walcowych o dodatkowy stopień redukcji. Wyposażone są w dwa kołnierze IEC , które są odpowiednie do przyłączenia silnika z kołnierzem IEC. Przełożenia od 1,57 do 9,18. Moc od 0,06 do 1,5 kW

Reduktory RBC służą do rozbudowy reduktorów ślimakowych lub walcowych o dodatkowy stopień redukcji. Wyposażone są w dwa kołnierze IEC , które są odpowiednie do przyłączenia silnika z kołnierzem IEC. Przełożenia od 1,57 do 9,18. Moc od 0,06 do 1,5 kW

Wariatory i motowariatory cierne

Motowariatory i wariatory cierne występują jako same elementy napędu lub wariatory z silnikiem, bądż motowariatory z silnikiem i reduktorem ślimakowym czy walcowym. Taki motowariator cierny to gotowy napę maszyny z koniecznośćią zasilania maszyny płynnymi obrotami

Motowariatory i wariatory cierne występują jako same elementy napędu lub wariatory z silnikiem, bądż motowariatory z silnikiem i reduktorem ślimakowym czy walcowym. Taki motowariator cierny to gotowy napę maszyny z koniecznośćią zasilania maszyny płynnymi obrotami

Motowariatory i wariatory pasowe

Motowariatory i wariatory pasowe to przekładnia pasowa bezstopniowa z płynną regulacją obrotów, wyposażona w silnik lub również reduktor walcowy, walcowo kątowy czy reduktor ślimakowy. Taki napęd to kompletny motowariator pasowy z płynną bezstopniową regulacją obrotów wyjściowych

Motowariatory i wariatory pasowe to przekładnia pasowa bezstopniowa z płynną regulacją obrotów, wyposażona w silnik lub również reduktor walcowy, walcowo kątowy czy reduktor ślimakowy. Taki napęd to kompletny motowariator pasowy z płynną bezstopniową regulacją obrotów wyjściowych

Przemienniki częstotliwości

Przemienniki częstotliwości służą do zmiany częstotliwości prądu wysyłanego do silnika a tym samaym do płynnej zmiany prędkości obrotowej tak zasilanego silnika. Oferowane przez nas falowniki utrzymują stały moment obrotowy i posiadają wiele innych możliwości, które możemy zaoferować wg potrzeb dla danej aplikacji.

Przemienniki częstotliwości służą do zmiany częstotliwości prądu wysyłanego do silnika a tym samaym do płynnej zmiany prędkości obrotowej tak zasilanego silnika. Oferowane przez nas falowniki utrzymują stały moment obrotowy i posiadają wiele innych możliwości, które możemy zaoferować wg potrzeb dla danej aplikacji.

Motoreduktory to silniki elektryczne z przekładnią zębatą lub reduktorem ślimakowym  i są to podstawowe napędy maszyn. Oferujemy całą gamę motoreduktorów walcowych, motoreduktorów walcowo-stożkowych oraz motoreduktorów ślimakowych zwanych również motoreduktorami kątowymi. Posiadamy własną montownię motoreduktorów i reduktorów walcowych jedno stopniowych, dwu stopniowych i trzy stopniowych oraz reduktorów ślimakowych czy dwustopniowych reduktorów ślimakowo ślimakowych czy reduktorów ślimakowo walcowych. Do tego posiadamy rozbudowany magazyn silników indukcyjnych kołnierzowych, które to z reduktorem walcowym czy reduktorem ślimakowym tworzą razem motoreduktor walcowy czy motoreduktor ślimakowy. Przekładnia z silnikiem elektrycznym to napęd główny lub pomocniczy wielu maszyn.

 Motoreduktory ślimakowe w standardowym wykonaniu posiadają wały zdawcze czy wolno obrotowe drążone lub mogą być dostarczone z wałem pełnym. Motoreduktory ślimakowe czy reduktory ślimakowe oferujemy w dwu wersjach, tj z korpusem aluminiowym i żeliwnym. Przekładnie ślimakowe z korpusem żeliwnym są sztywne i bardziej odporne na warunki środowiskowe. Motoreduktory ślimakowe czy reduktory ślimakowe mogą być wyposażone w wał pełen zdawczy, ramię reakcyjne czy kołnierz mocujący. Nazwa przekładnie ślimakowe wzięła się z zastosowania w korpusie ślimaka i ślimacznicy. Przekładnie ślimakowe z silnikiem są tańszym rozwiązaniem napędów maszyn i o mniejszej sprawności. Natomiast dla niedużych zapotrzebowań obciążeń przekładnie ślimakowe są często wystarczające. Przekładnie ślimakowe są bardzo rozpowszechnionymi napędami w napędach maszyn spożywczych i lekkich transporterach taśmowych. Motoreduktor ślimakowy to silnik z przekładnią ślimakową.

 Motoreduktory walcowe to przekładnie zębate i zazwyczaj posiadają mocowanie za łapy czy za kołnierz. Wałami zdawczymi zarówno są wały pełne jak i wały drążone. Motoreduktory walcowe proponujemy jako czołowe lub o osiach równoległych. Motoreduktory walcowe czołowe zazwyczaj wał zdawczy posiadają jako pełny a motoreduktory walcowe płaskie o osiach równoległych, w standardzie posiadają wał drążony, z możliwością wyposażania w wał pełny, kołnierz mocujący czy ramię reakcyjne oraz łapy i gumiblok. Motoreduktor walcowy to silnik elektryczny z przekładnią zębatą.

 Motoreduktory walcowo stożkowe czy reduktory walcowo stożkowe to przekładnie zębate wyposażone są w jeden ze stopni o redukcji z kołami stożkowymi. Generalnie motoreduktory walcowo stożkowe są trzy stopniowe. Motoreduktory walcowo stożkowe można również wyposażyć w wał pełen, kołnierz mocujący, ramię reakcyjne, ramię podstawy.  W standardzie motoreduktory czy reduktory walcowo stożkowe występują z wałem zdawczym wolnoobrotowym w wersji drążonej oraz z łapami w korpusie. Motoreduktor walcowo stożkowy to silnik elektryczny i przekładnia walcowo stożkowa.

 Przekładnie bezstopniowe są rozszerzeniem napędów i są to motowariatory cierne i motowariatory pasowe z płynną regulacją obrotów na biegu. Jedne i drugie mogą być wyposażone w reduktor walcowy czy walcowo stożkowy lub w reduktor ślimakowy. Również te wariatory cierne i pasowe posiadają kołnierze IEC, które pasują do zesprzęgnięcia w łatwy sposób z oferowanymi reduktorami i silnikami. Przekładnię bezstopniową napędza silnik indukcyjny a przekładnia bezstopniowa napędza reduktor walcowy czy ślimakowy.

 Oferowane przez nas motoreduktory w standardzie są wyposażone w kołnierz IEC, który jest dostosowany do sprzęgania przekładnia z silnikiem co czyni to łatwym w montażu a dłuższym czasie wysoko ekonomiczne. Przekładnia z silnikiem przy prawidłowej obsłudze i zabezpieczeniu mogą pracować bardzo długo i mogą być zatrzymywane do napędu następnych aplikacji. Nowo zakupiona przekładnia walcowa czy przekładnia ślimakowa z kołnierzem IEC będzie gotowa o silnik używany. Tej zalety ekonomicznej nie posiadają motoreduktory innych fabrykantów z silnikami fabrycznymi a nie posiadającymi kołnierza IEC. Wtedy zawsze kupujący jest narażony na zakup reduktora z silnikiem. Podejmujemy się również napraw reduktorów przez nas montowanych. Posiadamy duży zapas części reduktorów, które to gotowi jesteśmy Państwu wysłać jako gotowy motoreduktor czy reduktor a nawet jako części zamienne.

 Oferowane przez nas motoreduktory czy reduktory są produkowane jako kompletne napędy czyli silnik z przekładnią zębatą. Produkcja jest w Europie na najlepszych centrach obróbczych z zachowaniem najbardziej zaawansowanych technologii. Są nie najtańsze na rynku ale za to są jednymi z najlepszych napędów do zakupienia w Polsce.

Przemienniki częstotliwości inaczej zwane falowniki czy przetwornice częstotliwości oferujemy w kilku wariantach i w zależności od potrzeby realizowania zadania przez napęd. Proponujemy również standardowe przemienniki częstotliwości, które są w przystępnej cenie a również zaspokajają potrzebę płynnej regulacji obrotów napędu maszyny. Przemienniki częstotliwości - falowniki oferujemy od 0,4kW do 180kW jako standardowe rozwiązania. Przemienniki częstotliwości o specjalnych zadaniach oferujemy po szczegółowym zapoznaniu się z aplikacją i jej zadaniami.


MySQL: 0.0008 s, 0 zapytań, PHP: 0.0147 s, łącznie: 0.0156 s, dokument z "cache".