Wysoka jakość! ⚙️ Europejski producent! ⚙️ Szybkie dostawy! ⚙️ Motoreduktory walcowe i ślimakowe ⚙️ korpusy żeliwne i aluminiowe ⚙️ Motoreduktory kątowe
Motoreduktory to silniki elektryczne z przekładnią walcową zębatą lub reduktorem ślimakowym o różnych wielkościach mechanicznych. Oferujemy całą gamę motoreduktorów walcowych, motoreduktorów kątowych oraz motoreduktorów ślimakowych o różnej prędkości obrotowej oraz o wielkościach momentu obrotowego do danej aplikacji.
Posiadamy własną montownię motoreduktorów walcowych dwu stopniowych oraz motoreduktorów ślimakowych. Do tego posiadamy rozbudowany magazyn silników elektrycznych kołnierzowych, które to z reduktorem walcowym czy reduktorem ślimakowym tworzą razem motoreduktor walcowy czy motoreduktor ślimakowy i mają swoją prędkość obrotową. Przekładnia z silnikiem elektrycznym to konstrukcja typu motoreduktor przekładnia jako napęd główny lub pomocniczy wielu maszyn.
Motoreduktory ślimakowe kątowe w standardowym wykonaniu posiadają wały zdawcze czy wolno obrotowe drążone lub mogą być dostarczone z wałem pełnym po każdej stronie. Motoreduktory ślimakowe czy reduktory ślimakowe oferujemy w dwu wersjach, tj. z korpusem aluminiowym i żeliwnym. Motoreduktory ślimakowe z korpusem żeliwnym są sztywne i bardziej odporne na warunki środowiskowe. Nazwa przekładnie ślimakowe wzięła się z zastosowania w korpusie ślimaka i ślimacznicy.
Przekładnie ślimakowe z silnikiem są tańszym rozwiązaniem napędów maszyn i o mniejszej sprawności. Natomiast dla niedużych obciążeń przekładnie ślimakowe są często wystarczające. Motoreduktory ślimakowe są bardzo rozpowszechnionymi napędami w napędach maszyn spożywczych i lekkich transporterach taśmowych. Konstrukcja motoreduktora ślimakowego to silnik z przekładnią ślimakową. Z uwagi na swoją konstrukcję napędy ślimakowe to motoreduktory kątowe
Motoreduktory walcowe to przekładnie zębate i zazwyczaj posiadają mocowanie za łapy lub za kołnierz. Wałami zdawczymi zarówno są wały pełne jak i wały drążone. Motoreduktory walcowe proponujemy jako czołowe lub o osiach równoległych. Motoreduktory walcowe czołowe zazwyczaj wał zdawczy posiadają jako pełny a motoreduktory walcowe płaskie o osiach równoległych, w standardzie posiadają wał drążony, z możliwością wyposażania w wał pełny, kołnierz mocujący czy ramię reakcyjne oraz łapy i gumiblok. Motoreduktor walcowy to silnik elektryczny z przekładnią walcową zębatą. Motoreduktory do podajnika ślimakowego czy napędu młynów, walcarek, mieszałek i wielu innych aplikacji
Motoreduktory kątowe czyli reduktory walcowo stożkowe to przekładnie zębate wyposażone są w jeden ze stopni o redukcji z kołami stożkowymi. Generalnie motoreduktory walcowo stożkowe są trzy stopniowe. Motoreduktory stożkowe walcowe można również wyposażyć w wał pełen, kołnierz mocujący, ramię reakcyjne, ramię podstawy. W standardzie motoreduktor przekładnia czy reduktory kątowe występują z wałem zdawczym wolnoobrotowym w wersji drążonej oraz z łapami w korpusie. Motoreduktory kątowe to silnik elektryczny i przekładnią walcowo stożkową. Te motoreduktory do podajnika ślimakowego są dobra alternatywą dla innych konstrukcji napędów kiedy wzdłużnie nie ma miejsca. Oczywiście konstrukcja tych motoreduktorów pozwala na obsługę wielu aplikacji, choć by dla przykładu przenośniki taśmowe
Silnik 24V DC z przekładnią walcową czy ślimakową kątową to napęd główny lub pomocniczy z pracą S2. W ten sposób zestawiony silnik DC z przekładnią może osiągnąć różne parametry pracy w zależności od wybranego przełożenia i sprawności samej przekładni i planowanej obciążalności. Sam silnik prądu stałego 24V 220W - 400 W jest wyposażony w kołnierz IEC 105-14 lub 160-14 co stanowi łatwy sprzęg z przekładniami walcowymi czy ślimakowymi z takim właśnie kołnierzem przyłączeniowym IEC. Inne silniki DC 24V analogicznie 80W z 90-11 IEC
Motoreduktory ze stali nierdzewnej dla wymagających dla przemysłu spożywczego. Dostarczamy motoreduktory nierdzewne z silnikami do 22kW. Konstrukcja zewnętrzna jest tak uformowana, że posiadają zaoblone kształty. Motoreduktory nierdzewne są z przekładniami walcowymi i ślimakowymi. Inną wersją są przekładnie kątowe stożkowe w korpusie nierdzewnym
Przekładnie bezstopniowe wariatorowe są rozszerzeniem napędów i są to motowariatory cierne i motowariatory pasowe z płynną regulacją obrotów na biegu, które uzyskują płynną prędkość obrotową. Jedne i drugie mogą być wyposażone w reduktor walcowy czy walcowo stożkowy lub w reduktor kątowy ślimakowy.
Motoreduktor do pieca - przekładnia ślimakowa do pieca na ekogroszek mogą występować razem z silnikiem elektrycznym 0,12 lub 0,18 kW do napędu podajnika ślimakowego na ekogroszek lub pelet. Przekładnie ślimakowe do pieca na ekogroszek występują w wersji monoblok i w wersji dwie przekładnie do pieca na ekogroszek razem zespolone wałem napędowym przekazującym i kołnierzem sprzegającym
Dobór motoreduktorów | ślimakowych walcowych kątowych Cidepa:
Czy już korzystasz z wysokiej jakości motoreduktorów Cidepa?
Cidepa to fabryka w Europie co jest gwarancją wysokiej jakości przekładni walcowych i przekładni ślimakowych!
Motoreduktor Cidepa to jakość i szybkie terminy realizacji!
Motoreduktor (moto reduktor) to silnik 230v lub 400v z przekładnia ślimakowa czy przekładnia walcowa Cidepa. W wyszukiwarce można dokonać wyboru motoreduktora czy przekładni ślimakowej czy przekładni walcowej na stronie "Motoreduktory Cidepa przez Internet"
Po wpisaniu danych w wyszukiwarkę motoreduktorów i przekładni walcowych czy ślimakowych, otrzymamy rysunki: PDF, AutoCad dwg, SolidWorks sldprt, IGS igs wraz z danymi technicznymi wybranego motoreduktora czy przekładni walcowej lub przekładni ślimakowej. Jest to duże ułatwienie dla konstruktorów i utrzymujących ruch w fabryce. W razie pytań prosimy o kontakt
Zastosowania motoreduktora jest zależne od urządzenia maszyny czy danej aplikacji. Oferta obejmuje różne wielkości motoreduktorów czy napędów różnych urządzeń uwzględniając przełożenie i wielkości mechanicznej. W zależności od użytego silnika i przełożenia takie otrzymujemy obroty wyjściowe i odpowiednio moment obrotowy a tym samym napęd w danym miejscu maszyny.
Tak dla przykładu w przenośnikach taśmowych zastosujemy najczęściej motoreduktor kątowy ślimakowy czy motoreduktor kątowy walcowo stożkowy. Oczywiście poprzez przekładnię pasową, łańcuchową można zainstalować motoreduktor walcowy czołowy czy łapowy. W zależności od potrzeb i możliwości. Są też motoreduktory o różnych wielkościach i różnych zastosowaniach w różnych miejscach a nawet takie, które posiadają dużą sztywność korpusu reduktora walcowego i mogą być konstrukcją maszyny
Napisz do nas jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat przekładni ich przełożenia czy o parametry silnika. Parametry silnika i przekładni z uwzględnieniem fB oraz wybrane przełożenie ma wpływ na zastosowanie i żywotność napędu. Odpowiednie przełożenie daje odpowiednie zwolnienie prędkości obrotowej silnika elektrycznego i odpowiednie podwyższenie momentu obrotowego w Nm.
Przekładnie walcowe czy ślimakowe z przełożeniem bez silnika to jest tylko sam reduktor walcowy czy ślimakowy, który sam w sobie nie jest napędem a służy do przeniesienia napędu i zmienia parametry obrotowe czy momenty obrotowe a nawet kierunek przekazania obrotów napędzanej maszyny. Niektóre przekładnie redukcyjne z małym przełożeniem mogą pracować jako multiplikatory
Zwróć uwagę na elementy w zapytaniu i parę informacji i ich rodzaje takie jak: kW, przełożenie, rodzaje motoreduktora, rodzaj wału, elementy wyposażenia, pozycję pracy, zapotrzebowanie na obroty i Nm oraz czy silnik będzie sterowany przemiennikiem częstotliwości itd. dzięki czemu uzyskasz szybko odpowiednią ofertę w zależności od potrzeby a i możliwości producenta. Takim zapytaniem ułatwisz zależności wyszukania napędu do czego będzie zastosowany, rodzaj pracy, częstotliwość załączeń na godzinę czy długość pracy na dobę, czy zastosowany w przenośnikach, mieszadłach, młynach, podajnikach, elewatorach itd.
Zapytaj a złożymy ofertę i dostarczymy motoreduktor przekładnia i bez silnika również!!
Parametry do uzgodnienia!! Jakość po stronie producenta Cidepa!!
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0088 s, łącznie: 0.0088 s, dokument z "cache".