Korpusy żeliwne motoreduktorów ślimakowych czy reduktorów ślimakowych są dużo sztywniejsze niż aluminiowe
Motoreduktory ślimakowe - silniki elektryczne z przekładniami ślimakowymi z korpusami żeliwnymi:
LP - mocowanie łapy - jedno i dwu stopniowe
LB - mocowanie kołnierz - jedno i dwu stopniowe
Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym do wszechstronnego stosowania jako napęd maszyn.
Motoreduktory i reduktory ślimakowe typu LP i LB produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością.
Mocowanie za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.
Wał wyjściowy reduktorów ślimakowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być jako pełen jednostronny lub dwustronny z wpustem pryzmatycznym.
Reduktory ślimakowe od strony wejściowej wyposażone są w kołnierz IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu standardowych silników z kołnierzem, jak również z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów.
Kołnierz IEC w przekładniach ślimakowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.
Przekładnie ślimakowe mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen z jednej lub obu stron co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby cardana itd.
Dodatkową zaletą przekładni ślimakowych jest możliwość łączenia ich ze sobą, za pomocą specjalnych wałów i kołnierzy. Dzięki możliwości łączenia można uzyskać bardzo duże przełożenia, co umożliwia zastosowanie np. do napędu urządzeń wolnoobrotowych.
Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.
Przekładnia ślimakowa z silnikiem elektryczny to często używany napęd i bardzo powszechny
Zastosowanie silników z przekładnią ślimakową w obudowie żeliwnej:
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0103 s, łącznie: 0.0103 s, dokument z "cache".