www.technical.pl

Motoreduktory, reduktory, przekładnie ślimakowe w obudowie żeliwnej, seria: Lx, PUJOL

Motoreduktory i reduktory ślimakowe w obudowie żeliwnej znane ze swej sztywności i długo żywotności. Silnik z przekładnią ślimakową w obudowie żeliwnej to sztywny napęd.

Oferujemy całą gamę motoreduktorów ślimakowych i reduktorów ślimakowych w obudowie żeliwnej dwu serii Lx oraz L. Występują jako pojedyncze i zespolone podwójnie np ślimakowy z walcowym lub ślimakowy z ślimakowym. Przełożenia od 5 do 10 000. Przekładnia ślimakowa z silnikiem elektryczny do często stosowany napęd.

Motoreduktory ślimakowe to Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym

 

Przekładnie ślimakowe Typu LP -łapy i LB-kołnierz (żeliwne) – 1 i 2 – stopniowe

 

Przekładnie ślimakowe z silnikiem stosowane są do wszechstronnego stosowania jako napęd główny maszyn i urządzeń.

Motoreduktory i reduktory ślimakowe typu LX produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością. Korpusy przekładni ślimakowych oferowane są z mocowaniem na łapach, za otwory w korpusie, na kołnierzu, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.

Wał wyjściowy przekładni kątowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem.

Reduktory ślimakowe od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów.

Kołnierz IEC w przekładniach ślimakowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.

Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby cardana itd.

Dodatkową zaletą przekładni ślimakowych jest możliwość łączenia ich ze sobą, za pomocą specjalnych wałów i kołnierzy. Dzięki możliwości łączenia można uzyskać bardzo duże przełożenia, co umożliwia zastosowanie np. do napędu urządzeń nawijających produkt.

Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.

 

Zastosowanie silników z przekładnią ślimakową w obudowie żeliwnej:

  • transportery;

  • przenośniki ślimakowe;

  • maszyny pakujące;

  • mieszadła;

  • nawijarki;

  • przemysł lekki

  • ect

Reduktor kątowy żeliwny czyli przekładnia ślimakowa pod silnik elektryczny Motoreduktor ślimakowy żeliwny - silnik z przekładniąMotoreduktor ślimakowy - silnik z przekładnią ślimakową
Reduktory ślimakowe żeliwne serii LX są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym oraz z korpusem z łapami. Korpusy żeliwne reduktorów LX, LXC posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne. Natomiast reduktory ślimakowe żeliwne obudowy LB, LBC wyposażone są w kołnierz mocujący duży i wał drążony. Reduktory ślimakowe obudowy żeliwne LP, LPC w łapy i wał drążony. W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Przekładnie ślimakowe w korpusie żeliwnym z silnikiem elektrycznym można wyposażyć na indywidualne zapytanie
* = pole wymagane
  • Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl

Tagi:
Motoreduktory ślimakowe, reduktory ślimakowe, motoreduktory ślimakowe z korpusem żeliwnym, PUJOL, silnik elektryczny z motoreduktorem, silnik z motoreduktorem, silnik z przekładnią , silnik elektryczny z przekładnią, przekładnia z silnikiem

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Reduktory ślimakowe żeliwne serii LX są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym oraz z korpusem z łapami. Korpusy żeliwne reduktorów LX, LXC posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne. Natomiast reduktory ślimakowe żeliwne obudowy LB, LBC wyposażone są w kołnierz mocujący duży i wał drążony. Reduktory ślimakowe obudowy żeliwne LP, LPC w łapy i wał drążony. W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Przekładnie ślimakowe w korpusie żeliwnym z silnikiem elektrycznym można wyposażyć na indywidualne zapytanie

Producent

Rysunki

Dobór przez Internet

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0108 s, łącznie: 0.0108 s, dokument z "cache".