Oferujemy całą gamę motoreduktorów ślimakowych i reduktorów ślimakowych w obudowie żeliwnej dwu serii Lx oraz L. Występują jako pojedyncze i zespolone podwójnie np ślimakowy z walcowym lub ślimakowy z ślimakowym. Przełożenia od 5 do 10 000. Przekładnia ślimakowa z silnikiem elektryczny do często stosowany napęd.
Motoreduktory ślimakowe to Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym
Przekładnie ślimakowe Typu LP -łapy i LB-kołnierz (żeliwne) – 1 i 2 – stopniowe
Przekładnie ślimakowe z silnikiem stosowane są do wszechstronnego stosowania jako napęd główny maszyn i urządzeń.
Motoreduktory i reduktory ślimakowe typu LX produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością. Korpusy przekładni ślimakowych oferowane są z mocowaniem na łapach, za otwory w korpusie, na kołnierzu, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.
Wał wyjściowy przekładni kątowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem.
Reduktory ślimakowe od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów.
Kołnierz IEC w przekładniach ślimakowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.
Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby cardana itd.
Dodatkową zaletą przekładni ślimakowych jest możliwość łączenia ich ze sobą, za pomocą specjalnych wałów i kołnierzy. Dzięki możliwości łączenia można uzyskać bardzo duże przełożenia, co umożliwia zastosowanie np. do napędu urządzeń nawijających produkt.
Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.
Zastosowanie silników z przekładnią ślimakową w obudowie żeliwnej:
transportery;
przenośniki ślimakowe;
maszyny pakujące;
mieszadła;
nawijarki;
przemysł lekki
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0108 s, łącznie: 0.0108 s, dokument z "cache".