Oferujemy całą gamę motoreduktorów i reduktorów walcowych z płaskim korpusem. Motoreduktor płaski to przekładnia walcowa płaska z silnikiem elektrycznym. Przekładnia walcowa płaska z silnikiem to często stosowany napęd w maszynach dużych obciążeń. Firma PUJOL produkuje serie motoreduktorów DX, Są to reduktory walcowe płaskie - przekładnie walcowe płaskie z silnikiem elektrycznym o osiach równoległych i o zwartej i sztywnej konstrukcji w żeliwnym korpusie.
Motoreduktory walcowe płaskie o osiach równoległych to silnik z przekładnią walcową zębatą płaską.
Przekładnie walcowe płaskie o osiach równoległych serii DX - 2 i 3 - stopniowe.
Oznaczenia:
DXCM - motoreduktor płaski walcowy (silnik elektryczny z przekładnią płaską walcową)
DXC - reduktor walcowy płaski - przekładnia walcowa płaska o osiach równoległych z kołnierzem IEC do montażu silnika elektrycznego kołnierzowego
DX - reduktor walcowy płaski o osiach równoległych z wałem wejściowym pełnym.
Przekładnie walcowe płaskie o osiach równoległych są do wszechstronnego stosowania jako napęd główny maszyn i urządzeń. Motoreduktory płaskie walcowe mają koła hartowane i szlifowane o zębach skośnych co przekłada się na cichą pracę, dużą wytrzymałość i wysoką sprawność. Wały są umieszczone równolegle, dzięki temu mają zwartą konstrukcję.
Motoreduktory płaskie i reduktory walcowe płaskie produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością. Korpusy przekładni walcowych płaskich oferowane są z mocowaniem za otwory gwintowane w korpusie, na kołnierzu, na gumibloku, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie na gumibloku lub za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach taśmowych jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu. Wał wyjściowy przekładni walcowych płaskich standardowo jest tuleją drążoną przelotową - drążoną z wpustem lub pierścieniem zaciskowym, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem.
Motoreduktory - płaskie i przekładnie walcowe płaskie o osiach równoległych od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni płaskich z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów. Kołnierz IEC w przekładni walcowej płaskiej umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.
Przekładnia walcowa płaska może być również od strony wejściowej wyposażona w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby Cardana itd.
Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach walcowych płaskich czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.
Zastosowanie silnika elektrycznego z przekładnią walcowa płaską typu DX:
Czy używasz motoreduktor płaski w swoich napędach maszyn?
Czy potrzebujesz przekładni walcowej płaskiej do redukcji obrotów i podwyższenia momentu obrotowego?
Zamów i kup teraz przekładnie walcowe płaskie do napędu swoich urządzeń w fabryce.
Inni już kupili i stosują motoreduktor płaski walcowy z przekładnia płaską zębatą.
Fabryka Pujol producent motoreduktorów płaskich gwarantem wysokiej europejskiej jakości!
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0094 s, łącznie: 0.0094 s, dokument z "cache".