www.technical.pl

Motoreduktory z silnik 24V DC i przekładnią

Silnik 24V DC z przekładnią ślimakową lub z przekładnią walcową.

Przekładnia z silnikiem DC 24V może być mocowana za łapy lub kołnierz. Taki motoreduktor ślimakowy 24V do obracania paneli fotowoltaiki, jako bezpieczny napęd

 Silnik 24V DC z przekładnią redukującą obroty jako napęd główny lub pomocniczy, praca S2.

 

W odpowiedzi rynku opracowaliśmy motoreduktor zasilany silnikiem 24V DC. Nasze silniki DC posiadają kołnierz przyłączeniowy do reduktora w formie IEC. Jest to standardowe rozwiązanie jako sprzęgło silnika z reduktorem. Kołnierz przyłączeniowy IEC występuje w dwóch wielkościach. Wielkość B-14.2 to rozmiar 105-14 oraz wielkość B5 w rozmiarze 160-14. Silniki DC z przekładnią charakteryzują się kompaktową budową i niskim poziomem hałasu.

 

Tak wyposażony konstrukcyjnie silnik 24V DC z kołnierzem IEC staje się uniwersalną jednostką napędową dla wielu reduktorów ślimakowych wyposażonych w kołnierz przyłączeniowy IEC B14.2 oraz B5. Również dla wielu reduktorów walcowych wyposażonych w kołnierz IEC B5 o rozmiarze 160-14. Taki silnik 24V DC z przekładnią, staje się motoreduktorem z zasilaniem prądem o stałym napęciu 24V.

 

Reduktory ślimakowe z Silnikiem DC 24V

W przypadku przekładni ślimakowych istnieje możliwość wyboru kołnierza przyłączeniowego w rozmiarze 105-14 lub 160-14.

 

 

Przekładnie ślimakowe do silnika 24V DC 220W, z n1 bez obciążenia 1700 obr/min to:

  • LAC 40X z przełożeniami: 5;  7,5;  10; 15; 20; 25; 30; 40
  • LAC 50X z przełożeniami: 5;  7,5;  10; 15; 20; 25; 30; 40; 50; 60; 80
  • LAC 63X z przełożeniami: 40; 50; 60; 80; 100
  • LAC 75X (tylko 160-14) z przełożeniami: 50; 60; 80; 100

Cyfry w oznaczeniu: 40, 50, 63 czy 75 wskazują na rozstaw ślimaka i ślimacznicy z dokonanym pomiarem w ich osiach.

 

 

Reduktory walcowe z silnikiem DC 24V

Przekładnie walcowe są standardowo wyposażone w sprzęgający kołnierz IEC o rozmiarze 160-14. Reduktory walcowe występują w dwu wariantach mocowania, tj za łapy lub za kołnierz. IPC przekładnie walcowe mocowane za łapy, IBC przekładnie walcowe mocowane za kołnierz

 

Przekładnie walcowe do silnika 24V DC, 220W z n1 bez obciążenia 1700 obr/min to:

 

  • IPC - IBC 84 z przełożeniem: 2.1;   2.7;   3.5;   4.4;   5.4;   6.7;   8.6;   11.2;   14.4;   18.8;   23.7;   28.8;   35.8;   46

 

  • IPC - IBC 102 z przełożeniem: 2.3;   2.9;   3.9;   4.8;   5.7;   6.9;   8.9;   10.5;   12.7;   17;   24.6;   29.2;   35.2;   47.1

 

  • IPC - IBC 128 z przełożeniem: 2.2;   2.8;   3.7;   4.6;   5.6;   6.9;   9.4;   11.5;   13.8;   16.5;   18.2;   20.7;   22.7;   27.6;   34.4;   41.5;   47.6;   51.6;   66.7;   71.4;   100.1

 

Cyfry w oznaczeniu: 84, 102 oraz 128 wskazują na wymiar wysokości od osi wału wyjściowego do podstawy łap reduktora walcowego.

 

 

 

Silnik DC 24V, 220W, 1700obr/min, kołnierz IEC 105-14 lub 160-14

 

Silnik DC 24 o 220W jest uniwersalną jednostką napędową do zasilania i napędu reduktorów wyposażonych w sprzęgło IEC 71 o rozmiarach 105-14 oraz 160-14.

 

Silnik prądu stałego cechuje się obrotami bez obciążenia na poziomie 1694 wg badań z załącznika pdf. Są to silniki DC o mocy 220W. Stosuje się je w pracy przerywanej S2. Dla osiągnięcia długożywotności silnika 24V DC nie powinno się przekraczać temperatury obudowy 60 st C. Te silniki prądu stałego mogą napędzać inne urządzenia niż przedstawione powyżej. Również można zastosować je do napędu innych przekładni zębatych, ślimakowych, przekładni czy reduktorów stożkowych czy dźwigników śrubowych.

 

Dobór silnika DC 24V z przekładnią

Bez znaczenia jest, jaka zostanie napędzana przekładnia czy walcowa czy też ślimakowa. Należy uwzględnić jej opory czyli sprawność. Opory przekładni do pokonania przez silnik DC jest to strata na momencie obrotowym i obrotach n2 samego motoreduktora czyli napędu silnik DC z przekładnią.Oczywiście trzeba uwzględnić sam Ma2 czyli zapotrzebowanie na moment obrotowy napędzanej maszyny

Dla uzyskania możliwie dużej żywotności silnika i wyznaczenia pracy S2 należy tak obciążać silnik DC aby nie przekraczać dopuszczalnego prądu 9-10 A i dopuszczalnej temperatury na obudowie silnika, to jest max 60 st C. Maksymalny moment rozruchowy silnika to 1,5Nm a do pracy S2 nie powinno się przekraczać Ma1 0,6Nm

 

 

Możliwe teoretyczne wyliczenie obciążenia Ma2 motoreduktora z silnikiem DC gdzie:  Ma1 ∼ 0,6Nm dla pracy S2.

 

Ma2 = (Ma x  i red)  -  % strata η

gdzie:

 

Ma2 - moment obrotowy motoreduktora dla fB-1

Ma1 - znamionowy moment obrotowy silnika

ired - przełożenie reduktora (przekładni)

strata η - strata sprawności czyli pokonanie oporów reduktora (100 - sprawność reduktora)

sprawność reduktora - z tabeli katalogu

 

 

Inne niż wymienione wyżej zestawienia, możliwe po złożeniu zapytania.

 

Silniki 24 DC z przekładnią, bezpieczne zastosowanie do:

  • medyczne
  • wyposażenie biura
  • wyposażenie domu
  • kontroli dostępu
  • procesy automatyki
  • morskie
  • rolnicze
  • napędy bezpieczne
  • fotowoltaika - obrót paneli

 

Oczywiście istnieje możliwość zakupu samego silnika DC 24V o mocy 220W i 1700 obr/min bez obciążenia. Do określenia kołnierz IEC 160-14 lub 105-14.

 

Pozycja pracy:

Zarówno silnik DC 24V z przekładnią walcową czy ślimakową może pracować w każdej pozycji. Konstrukcja silnika DC, reduktorów walcowych czy ślimakowych jest taka, że pozwala na posadowienie w każdej płaszczyźnie.

 


Silniki prądu stałego z reduktorem ślimakowym wyposażony w wał drążony i ramie reakcyjnePrzekładnie ślimakowe aluminiowe z silnikiem prądu stałego 24V DCMotoreduktor ślimakowy kątowy z silnikiem 24V DC prąd stałyMotoreduktory ślimakowe z silnikiem DC 24V prądu stałego do paneli fotowoltaikaMotoreduktory ślimakowe DC do obracania paneli fotowoltaikiSilnik 24V DC prądu stałego z przekładnią ślimakowa i wałem drążonymSilniki DC 24V z przekładnią ślimakową kątową do obrotnicy panela fotowoltaiki Silniki prądy stałego DC z przekładnią ślimakową na stanie magazynowymNa magazynie reduktory ślimakowe z silnikiem DC 24V 220WNa magazynie motoreduktory ślimakowe z silnikiem 24V DC 220W przygotowane do wysyłki dla klientaSilnik prądu stałego 24V z kołnierzem 105-14 na magazynieSilniki prądu stałego 24V kołnierz IEC 105-14 na stanie magazynowymNa stanie magazynowym silniki kołnierzowe DC 24V, 250W Przekładnie ślimakowe z silnikiem 24V DC prądu stałegoPrzekładnie ślimakowe i przekładnie walcowe z silnikiem 24V DC na magazynieSilniki 24V DC prądu stałego z przekładnią ślimakowa i walcową na stanie magazynowymPrzekładnie walcowe s silnikiem prądu stałego DC 24V na magazynieReduktowy walcowe i motoreduktory walcowe z silnikami DC 24V prądu stałegoMotoreduktor z silnikiem 24V DC i reduktor walcowy z silnikiem DC 24VReduktory walcowe z silnikami 24V DC prądu stałego mocowane na łapach Przekładnia walcowa na łapach z silnikiem DCSilnik prądu stałego 24V DC 400W z kołnierzem B5 160-14Silniki prądu stałego 400W  DC 24V z kołnierzem B5 160-14Silniki prądu stałego 400W  DC 24V z reduktorami walcowymi Silniki 24DC z przekładnią ślimakową na półceMotoreduktory ślimakowe 24DC na magazynie Silniki 24DC z reduktorami ślimakowymi na magazynie Reduktor ślimakowy z silnikiem 24DC na magazynie
Tagi:
Silnik DC 24V z przekładnią, silnik DC 24V z kołnierzem IEC, silnik 24V DC z kołnierzem B-14, Silnik 24V DC 105-14, silnik 24V DC z przekładnią walcową, Motoreduktory z silnikiem 24V DC, Silnik 24V DC z przekładnią ślimakową , Motoreduktory z silnikiem prądu stałego, motoreduktory 24V do obracania paneli fotowoltaiki, motoreduktor ślimakowy do obrotnicy panela fotowoltaiki, fotowoltaika obrót paneli, motoreduktor fotowoltaiki

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Silnik 24V DC z przekładnią ślimakową, może być wyposażony w ramię reakcyjne, wał drążony czy wał pełen. Natomiast silnik DC 24V z przekładnią walcową może być wyposażony w mocowanie łapowe lub w mocowanie kołnierzowe

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.1913 s, łącznie: 0.1913 s, dokument z "database".