Motoreduktory ślimakowe w obudowie aluminiowej są jednymi z najbardziej rozpowszechnionych napędów maszyn. Reduktory ślimakowe występują jako jednostopniowe i dwustopniowe. Motoreduktory ślimakowe zazwyczaj występują jako silnik z przekładnią ślimakową. Są to stosunkowo tańsze od motoreduktorów walcowych. Posiadamy duży stan magazynowy motoreduktorów ślimakowych, tym samym możemy oferować krótkie terminy realizacji. Występują w wielkościach: 30, 40, 50, 63, 75, 90, 105 jako pojedyncze lub podwójnie reduktory ślimakowe. Możemy też zaoferować jako ślimakowo-walcowe jako przekładnie z silnikiem elektrycznym.
Motoreduktory ślimakowe jako silnik z przekładnią ślimakową - reduktorem ślimakowym.
Przekładnie ślimakowe - reduktory ślimakowe Typu LAX (aluminiowe) – 1 - stopniowe
Motoreduktory ślimakowe LAXCM
Przekładnie ślimakowe z silnikiem elektrycznym do wszechstronnego stosowania jako motoreduktor ślimakowy czyli napęd główny maszyn i urządzeń.
Motoreduktory i reduktory ślimakowe Typu LAX produkowane są w korpusach aluminiowych. Charakteryzuje je lekkość i konkurencyjna cena w stosunku do przekładni w obudowach żeliwnych. Korpusy przekładni ślimakowych oferowane są z mocowaniem na łapach za otwory w korpusie, na kołnierzu, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.
Wał wyjściowy przekładni kątowych ślimakowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem.
Reduktory ślimakowe od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów. Takie zestawienie to silnik z przekładnią ślimakową co daje nam motoreduktor ślimakowy kątowy.
Kołnierz IEC w przekładniach ślimakowych - reduktorach ślimakowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.
Przekładnie ślimakowe mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby Cardana itd.
Dodatkową zaletą przekładni ślimakowych - reduktorów ślimakowych jest możliwość łączenia ich ze sobą, za pomocą specjalnych wałów i kołnierzy. Dzięki możliwości łączenia można uzyskać bardzo duże przełożenia, co umożliwia zastosowanie np. do napędu urządzeń nawijających produkt. Przełożenia reduktora ślimakowego od 5 do 5000.
Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych reduktorach - przekładniach ślimakowych czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.
Zastosowanie silników z przekładnią ślimakową czyli motoreduktorów ślimakowych:
transportery;
przenośniki ślimakowe;
maszyny dozujące, pakujące,
mieszadła;
przemysł lekki.
Jeśli potrzebujesz motoreduktorów ślimakowych czy przekładni ślimakowych żeliwnych to zapraszamy do zapoznania się z możliwościami. Reduktory ślimakowe w korpusach żeliwnych są trochę droższe ale za to bardzo sztywne i odporne na warunki środowiskowe.
Na specjalne życzenie dostarczamy motoreduktory ślimakowe nierdzewne!
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0084 s, łącznie: 0.0084 s, dokument z "cache".