Zaletą wariatorów pasowych jest możliwość uzyskania płynnych obrotów i zmiennego momentu obrotowego względem uzyskanych obrotów. Zapewnia to specjalna konstrukcja przekładni bezstopniowych pasowych wraz z elementami typu koło z łożyskiem i koło wariatora ze sprężyną
Wariatory pasowe dostarczamy wraz z obudową i regulacją oraz z kołnierzem mocującym typu IEC.
Istnieje możliwość dokupienia oddzielnie elementów przekładni wariatorowej w tym kół wariatorowych. W przekładni wariatorowej występują dwa rodzaje kół. Koło wariatora ze sprężyną i koło z łożyskiem, które to jest poddawane sile nacisku regulacji dla wypchnięcia pasa wariatorowego na bieżnię koła wariatora w kierunku zewnętrznym lub też zwolnienie tej siły nacisku na łożysko i pozwolenie powrócenia pasowi bardziej do wewnątrz bieżni koła pasowego.
Takie przesuwanie pasa powoduje pracę na różnych średnicach koła wariatorowego i to daje możliwości uzyskiwania różnych prędkości obrotowych na wyjściu.
Taką zależność wywołuje koło wariatora ze sprężyną. Powoduje stałe wypychanie pasa wariatora na zewnątrz bieżni a koło z łożyskiem utrzymuje pożądane położenie pasa i oczekiwanych prędkości obrotowych.
Przekładnie bezstopniowe pasowe i koło wariatora ze sprężyna czy koła z łożyskiem oferujemy fabrykantów europejskich!
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0090 s, łącznie: 0.0090 s, dokument z "cache".