Pas wariatorowy służy w przekładni bezstopniowej wariatorowej do płynnego przenoszenia prędkości obrotowych. Pasek wariatorowy szerokoprofilowy jest uzębiony.
Pas wariatorowy uzębiony jest pasem klinowym ale o szerokim profilu. Uzębienie pasa wariatorowego pozwala pracować na małych średnicach koła wariatorowego. Znajdują zastosowanie w przekładniach pasowych wariatorowych, które to służą do płynnej zmiany prędkości obrotowej na biegu.
Pasy wariatorowe służą w przekładni bezstopniowej do płynnego przenoszenia prędkości obrotowych.
Pasek wariatorowy szerokoprofilowy jest uzębiony. Uzębienie powoduje lepsze opasanie małych kół wariatorowych, na średnicach wewnątrz. Zęby pasów wariatorowych nie są aktywne.
Pasek wariatorowy pracuje pomiędzy kołem z łożyskiem i kołem ze sprężyną czy też w zestawie koło z dwoma sprężynami i koło stałe klinowe szerokoprofilowe.
Pas szerokoprofilowy wariatorowy jest zbliżony konstrukcyjnie do paska klinowego uzębionego, choć jego profil jest zdecydowanie szerszy.
Pasy wariatorowe służą do przekazywania momentu obrotowego w przekładni bezstopniowej wariatorowej pomiędzy kołem z łożyskiem i kołem ze sprężyną
Dostarczamy pasy wariatorowe:
Paski wariatorowe CONTI-V Varispeed ADVANCE, Charakterystyka:
Dla różnych prędkości pasów wariatorowych z kordem PE, pod standardowe napędy wariatorowe
Własności pasów wariatorowych CONTI-V Varispeed ADVANCE
Paski wariatorowe CONTI-V Varispeed POWER, Charakterystyka:
Stosowane do różnych prędkości pasa z bardzo mało rozciągliwym Aramidowym. Praca w napędów wariatorowych.
Własności pasów wariatorowych CONTI-V Varispeed POWER
Koła pasowe wariatorowe do pasków wariatorowych Berges i CONTI-V
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0088 s, łącznie: 0.0088 s, dokument z "cache".