Pasy wariatorowe służą w przekładni bezstopniowej do płynnego przenoszenia prędkości obrotowych. Paski wariatorowe szerokoprofilowe są uzębione.
Pasy wariatorowe uzębione są pasami klinowymi ale o szerokim profilu. Ich uzębienie pozwala pracować na małych średnicach koła. Znajdują zastosowanie w przekładniach pasowych wariatorowych, które to służą do płynnej zmiany prędkości obrotowej na biegu.
Pasy wariatorowe służą w przekładni bezstopniowej do płynnego przenoszenia prędkości obrotowych
Pasy wariatorowe szerokoprofilowe są uzębione. Ich uzębienie powoduje lepsze opasanie małych kół wariatorowych, na średnicach wewnątrz. Zęby pasów wariatorowych nie są aktywne.
Pasek wariatorowy pracuje pomiędzy kołem z łożyskiem i kołem ze sprężyną czy też w zestawie koło z dwoma sprężynami i koło stałe klinowe szerokoprofilowe.
Pas szerokoprofilowy wariatorowy jest zbliżony konstrukcyjnie do paska klinowego uzębionego, choć jego profil jest zdecydowanie szerszy.
Pasy wariatorowe służą do przekazywania momentu obrotowego w przekładni bezstopniowej wariatorowej pomiędzy kołem z łożyskiem i kołem ze sprężyną
Dostarczamy pasy wariatorowe niemieckie CONTI
CONTI-V Varispeed ADVANCE
CONTI-V Varispeed POWER
Paski wariatorowe CONTI-V Varispeed ADVANCE, Charakterystyka:
Dla różnych prędkości pasów wariatorowych z kordem PE, pod standardowe napędy wariatorowe
Własności pasów wariatorowych CONTI-V Varispeed ADVANCE
Paski waritorowe CONTI-V Varispeed POWER, Charakterystyka:
Stosowane do różnych prędkości pasa z bardzo mało rozciągliwym Aramidowym. Praca w napędów wariatorowych.
Własności pasów wariatorowych CONTI-V Varispeed POWER
Zapraszamy do zakupów pasów wariatorowych szerokoprofilowych CONTI-V w Technical!
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.1588 s, łącznie: 0.1588 s, dokument z "cache".