W zależności od potrzeb klienta dostarczamy pasy klinowe klasyczne typu 10/Z, 13/A, 17/B, 22/C , 25 , 32/D czy pasy klinowe wąskoprofilowe w owijce wysokiego obciążenia typu SPZ, SPA, SPB, SPC czy pasy wąskoprofilowe uzębione wysokiego obciążenia z bokami ciętymi typu XPZ, XPA, XPB, XPC. Pasek klinowy powinien być dobrany odpowiednio do kół pasowych. Pas klinowy odpowiednio zestawiony z kołem pasowym klinowym z prawidłową geometrią przekładni pasowej, to pas klinowy, który odwdzięczy się długą żywotnością.
Pasy klinowe czy paski klinowe, Conti; Contitech; Continental; SIT to wyśmienity wybór dla Twojego napędu przekładni pasowych klinowych. Pas klinowy to klasyczne przeniesienie napędu szeroko rozpowszechnione. Pasy klinowe klasyczne występują o profilach 10/Z; 13/A; 17/B; 22/C; 25 ; oraz 32/D. Jest to grupa pasów klinowych dla przekładni pasowych klinowych o mniejszych obciążeniach. Dla większych obciążeń używa się pasków klinowych w owijce SPZ, SPA, SPB oraz SPC. Te pasy klinowe są wysokiego obciążenia.
Pasy klinowe CONTI o jeszcze większych możliwościach przeniesienia napędu mniejszymi gabarytami są pasy klinowe o bokach ciętych a przekroju poprzecznym XPZ, XPA, XPB oraz XPC.Literka X w oznaczeniu pasków klinowych oznacza paski uzębione. Paski klinowe uzębione CONTI, stosuje się między innymi, dla możliwości pracy po mniejszych średnicach kół pasowych
Pasy klinowe występują również jako pasy klinowe zespolone bandą. Stosowane są pasy klinowe z bandą w bardzo ciężkich aplikacjach gdzie wymagane jest aby wszystkie pasy pracowały równo na raz.
Następną grupę pasów klinowych stanowią paski klinowe szerokoprofilowe do przekładni wariatorowych. Do pasów klinowych zaliczamy również paski klinowe wielorowkowe żebrowe
Jeśli komuś zależy na jakość przeniesienia napędu to zapewne używa paski klinowe wiodących marek europejskich. Takimi wiodącymi markami są Continetal często zwany w skrócie CONTI lub Contitech. Pasy klinowe SIT to paski napędowe klinowe również o bardzo pożądanych cechach transmisji mocy.
Pasek klinowy CONTI to w zależności od typu i marki to tylko podobna konstrukcja. Jedni do produkcji paska klinowego używają najlepszych materiałów i wiedzy a inni potrafią pas klinowy wyprodukować z recyklingu gumy. Czy taki pas klinowy będzie długożywotny? Czy taki pas klinowy jest rozwiązaniem dla Ciebie? Jeśli zależy komuś na jakości pracy przekładni pasowej klinowej to używa paska klinowego nowo produkowanego od podstaw
Pasy klinowe segmentowe z metra to dobra alternatywa dla pasków klinowych z klasycznymi profilami. Paski segmentowe klinowe z metra wykorzystywać można w miejscach trudno dostępnych dla serwisowania maszyn. Ponad to można awaryjnie stworzyć pasek na określoną długość bez koniecznego dużego magazynu wszystkich pasków klinowych. Pasy klinowe segmentowe NuTlink czy Super Tlink to dobra alternatywa dla pasków klinowych gumowych
Pasek klinowy CONTI czy Pas klinowy czy też Pasek klinowy segmentowy dobrej jakości to zadowolenie z eksploatacji maszyn
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0079 s, łącznie: 0.0079 s, dokument z "cache".