Pasy płaskie w napędach wrzecionowych czy do napędu gilziarek.
Pasy płaskie napędowe
Pasy płaskie stanowią najstarszą grupę pasów napędowych. Ma to duży wpływ na różnorodność stosowanych materiałów i rozwiązań konstrukcyjnych.
Pasy płaskie posiadają złożoną konstrukcję, na ogół składającą się z trzech podstawowych warstw. Środkowa wewnętrzna warstwa, która przenosi siłę rozciągającą, jest zrobiona z linek lub taśmy nylonowej, poliamidowej, stalowej bądź innego materiału odpornego na rozciąganie. Druga warstwa- trąca, pokrywana jest materiałami o wysokim współczynniku tarcia. Jest warstwą zewnętrzną, która służy do zmniejszenia poślizgu pasa na kole pasowym czyli do wystąpienia dużego współczynnika tarcia.
Oferujemy pasy płaskie standardowe, dwustronnego działania (okładzina cierna po obu stronach pasa).
Pasy płaskie napędowe posiadają różną grubość i różną wytrzymałość na przenoszenie obciążeń w cięgle czynnym pasa w przekładni pasowej płaskiej
Wykonanie, pasy płaskie napędowe :
Charakterystyka pasów płaskich napędowych:
Zastosowanie pasów płaskich napędowych:
Ze względu na prostą i trwałą konstrukcję pasa stosuje się je głównie do napędu wrzecion, w maszynach rolniczych, które pracują w ciężkich warunkach lub wszędzie tam, gdzie występują duże odległości między wałami. Szeroką dziedziną zastosowania pasów płaskich przemysł drzewny, papierniczy, drukarski i inne.
Posiadamy własny serwis pasów płaskich napędowych i krótkie terminy realizacji
Uwaga !!!
Pas płaski napędowy może pracować jako pas napędowy lub jako pas transportujący.
Jeżeli pasa płaskiego chcemy użyć jako:
Firma Technical na swoich pasach umieszcza oznaczenie przy połączeniu-zgrzewie pasa płaskiego z kierunkiem pracy pasa płaskiego. Oznaczenie jest w formie odcisku pieczątki z dwoma kierunkami - strzałkami pracy pasa płaskiego, jako: Pas napędowy i jako Pas transportujący. Odcisk pieczątki pozwala odczytać właściwy kierunek pracy pasa płaskiego zgodny z aplikacją i strzałką kierunkową dla danej aplikacji.
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0148 s, łącznie: 0.0148 s, dokument z "cache".