Silniki indukcyjne CME w większości są wykonane jako niestandardowe na specjalne wykonanie. Firma CME produkuje silniki elektryczne również w wykonaniu podstawowym standardowym łapowym i kołnierzowym.
Silniki elektryczne specjalne - wyposażenie wg uzgodnienia
Silniki indukcyjne specjalne z wałami wg rysunku
Firma włoska CME produkuje silniki indukcyjne specjalne w oparciu głównie o komponenty włoskie. CME jest producentem silników indukcyjnych, gdzie ich produkcja ok 70% to specjalne wykonania silników elektrycznych. Pozostałe 30% to silniki indukcyjne w wykonaniu standardowym.
To co zamieściła fabryka CME w katalogach jest standardowym rozwiązaniem które można modyfikować wedle potrzeb klienta w danej aplikacji. Obudowy wszystkich wielkości mechanicznych silników indukcyjnych wykonane są z aluminium, z tym, że wilkość mechaniczna silnika 160 wyposażona jest w kołnierz mocujący żeliwny. Napięcie standardowe silników CME to 240V oraz 400V a inne na zapytanie - proszę patrz poniżej pkt 9. Firma
CME w swojej technologii montażu silników indukcyjnych specjalnych i standardowych wykorzystuje zjawisko rozszerzalności cieplnej i skurczu przy obniżaniu temperatury do łączenia aluminiowego korpusu silnika ze stojanem. Podgrzewa korpus aluminiowy i swobodnie nakłada na stojan. Dzięki zastosowaniu tej technologii silniki CME są poprawnie zmontowane bez użycia siły w tym momencie montażu np. siły prasy. Daje to efekt pominięcia możliwych uszkodzeń stojana.
1. Silniki indukcyjne płaskie z obniżoną osią tzw. ''jamniki" do obróbki drewna i marmuru
Seria R silnik płaski jamnik - z tarczą do freza tnącego głównie do obróbki marmuru czy innego kamienia:
Seria E silnik płaski jamnik głównie do obróbki drewna (wiercenie, frezowanie):
2. Hamulce - stosowane są jako opcja na życzenie klienta:
S - do obróbki drewna, silnik zatrzmuje się w ok 10 s (duże obroty a wolne zatrzymanie)
AS - 3 fazowe zasilanie, szybkie zatrzymanie
K - zasilanie DC - prądem stałym, szybkie zatrzymanie
Zwalniak hamulca - możliwość obrócenia silnikiem bez załączenia lub przy braku zasilania
Wzmocniony hamulec - możliwość zastosowania podwojonej siły hamowania w Nm jednym mocniejszym hamulcem przy wielkościach mechanicznych silników 112, 132, 160
Podwójny hamulec - w szczególnych przypadkach istnieje możliwośc zamontowania dwóch hamulców w jednym silniku, dwa hamulce stosuje się na podwyższoną pewność zahamowania w razie awarii jednego z hamulców, przykład - unoszenie kurtyny w teatrach
3. Wentylatory chłodzenia silników elektrycznych:
4. Obce chłodzenie silników elektrycznych, może być wykonane jako silnik wewnątrz osłony silnika lub silnik przymocowany do osłony silnika indukcyjnego. Zasilanie jedno lub trzy fazowe. Napięcie zasilania 230V lub 400V. Możliwe inne np. na rynek amerykański. Obce chłodzenie silników indukcyjnych występuje też jako oddzielny produkt
5. Silniki indukcyjny z wbudowanym przemiennikiem częstotliwości w puszkę przyłączeniową, takie rozwiązanie oferowane jest przy silnikach indukcyjnych 1400 obr/min w zakresie mocy 0,18kW do 1,5kW oraz przy silnikach 2800 obr/min w zakresie mocy 0,18kW do 1,5kW. Silnik tak zbudowany może być zasilany prądem jednofazowym lub trójfazowym - do określenia w zamówieniu.
Puszka przyłączeniowa silnika elektrycznego z wbudowanym przemiennikiem częstotliwości posiada przyciski sterujące:
6. Enkodery, stosowane są gdzie potrzebne jest wysoce precyzyjne zatrzymanie silnika indukcyjnego. Jako standardowe enkodery stosowane są z 1024 impulsami. Jako opcję enkodera można zamówić na 2048 impulsów lub na 500 impulsów. Enkodery zaciskane są na wale silnika indukcyjnego, przez specjalny system zaciskowy. Enkoder silnika elektrycznego ma wyprowadzony kabel z gniazdem i wtyczką do podłączenia do sterownika.
7. Specjalne wykonania izolacji. Na życzenie klienta fabryka jest w stanie wykonać izolację silników indukcyjnych do pracy w środowisku - temperatura otoczenia 65-70 st. Celsjusza.
8. Stopień ochrony, fabryka silników indukcyjnych CME wykonuje silniki w stopniu ochrony IP 54 jako standard oraz zamówienie ze wskazaniem za dopłatą: IP55 - najczęściej stosowane przy motoreduktorach, IP56, IP65 (kurz), IP66 (woda)
9. Wykonania specjalne dodatkowe. Standardowe silniki indukcyjne firmy CME mogą być dodatkowo wykonane na specjalne życzenie klienta w zakresie takim jak:
Zapraszamy do zapytań i zamówień o niestandardowe silniki indukcyjne w specjalnych wykonaniach nawet indywidualnych.
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.1905 s, łącznie: 0.1905 s, dokument z "cache".