Silniki bębnowe posiadają wszystkie koła zębate stalowe. Elektrobęben - silnik bębnowy LAT Himmel to jakość. Oferowane przez nas elektrobębny elektrorolki niemieckiej firmy są w stanie zaspokoić różne aplikacje z różnymi wymaganiami najbardziej wymagających klientów. Elektrobęben to wysokowydajny napęd przenośnika taśmowego.
Elektrobębny LAT HIMMEL służą do napędu stacjonarnych lub przejezdnych przenośników taśmowych służących do transportu materiałów sypkich i pozostałych. Mogą być także używane w systemach transportowych bez taśm transportujących.
Elektrobęben - silnik bębnowy - napęd przenośnika taśmowego aby nadawał się do pracy beztaśmowej powinien mieć wszystkie zębatki przekładni stalowe. Praca elektrobębnów bez taśmy to pogorszone odprowadzanie ciepła z płaszcza elektrobębna. Wszystkie elektrobębny LAT Himmel posiadają wszystkie zębatki w przekładni stalowe i spełniają warunek i dopuszczenie do pracy beztaśmowej
Elektrobębny LAT jako rezultat zwartej konstrukcji i szerokich możliwości zastosowania, posiadają duży zakres możliwości wykorzystania w technologii napędowej. Od wielu lat elektrobębny LAT są z wielkim powodzeniem używane w technologii transportowej w wielu gałęziach przemysłu.
Elektrobęben to reduktor walcowy z silnikiem zamontowany w płaszczu rurowym i zalany olejem. Elektrobębny to urządzenia do napędu taśmy transportującej przenośnika taśmowego. Często elektrobębny nazywane są elektrorolka czy silnikiem bębenowym. Elektrobęben to inaczej bęben napędowy z własnym napędem wewnętrznym i obracającym się płaszczem napędowym zewnętrznym wokół własnej osi.
Elektrobębny LAT Himmel posiadają w każdej serii koła walcowe stalowe. Taka konstrukcja silnika bębnowego pozwala na pracę jako samodzielna rolka napędowa bez taśmy transportującej. W przypadku braku taśmy transportującej odbierającej ciepło z płaszcza elektrobębna, następuje praca w większej temperaturze wewnętrznej elektrobębna. Inne tańsze marki z tworzywowymi kołami wewnątrz, zwyczajnie zostają uszkodzone często przez stopienie tworzywa lub szybciej zużyte prze utratę właściwości mechanicznych w wyższych temperaturach. Elektrobębny LAT - silniki bębnowe mogą w takich warunkach pracować, z uwagi na zawsze zamontowane koła walcowe stalowe.
Elektrobęben zasada działania:
Elektrobęben składa się z silnika elektrycznego, który napędza przekładnię zębatą redukcyjną. Przekładnia walcowa redukcyjna jest doinstalowana do płaszcza bębna poprzez wewnętrzne koło zębate. Koło zębate z wewnętrznym uzębieniem zintegrowane jest z płaszczem bęben - rurą zewnętrzną, który obraca płaszcz elektrobębna wokół własnej osi. Oczywiście cały elektrobęben ma własną os ułożyskowaną i to dzięki takiemu ułożyskowaniu może być spełniona zasada działania elktrobębna - czyli obracająca się rura wokół własnej osi. Elektrobęben i zasada działania jest dobrze uwidoczniona na przekrojach poprzecznych dla lepszego zrozumienia zasady napędu i działania elektrobębna.
Bardzo ważne!!! Każdy elektorbęben LAT jest tak skonstruowany, że posiada tzw. serwis faktor minimum ok 2 i więcej. Jest to bardzo ważne na żywotność samego elektrobębna i pracę całego transportera taśmowego.
Wysoki poziom techniczny elektrobębnów LAT charakteryzuje się:
Dobór silnika do przenośnika taśmowego jest bardzo ważnym aspektem w konstruowaniu przenośnika taśmowego transportującego. W zależności od taśmy i konstrukcji samego przenośnika taśmowego należy przeprowadzić właściwy dobór silnika do przenośnika taśmowego. Przy doborze silnika - elektrobębna - będna napędowego z motoreduktorem do przenośnika taśmowego trzeba uwzględnić wielkość ciężar i prędkość liniową taśmy. Również ważnym jest przy doborze kW silnika do przenośnika uwzględnić czy taśma przenośnika ślizga się po stole czy jest podparta krążnikami. Krążniki pozwalają na dobór o mniejszej mocy silnika do przenośnika taśmowego z uwagi na właściwości toczne krążnika na styku z taśmą przenośnika. Inny ważnym aspektem jest czy taśma transportująca pracuje płasko czy w niecce lub czy na taśmie prowadzona jest akumulacja produktu. Obciążenie produktem transportowanym taśmy przenośnika, również ma wydatny wpływ na dobór silnika do przenośnika taśmowego. Aby przeprowadzić właściwy dobór silnika i jego kW i prędkość liniowa taśmy przenośnika taśmowego jako minimum należy uwzględnić powyżej wymienione parametry pracy przenośnika taśmowego plus czy przenośnik tasmowy pracuje płasko czy pod kątem - tzw. wznoszący. Prawidłowy dobór silnika do przenośnika taśmowego ma wydatny wpływ na żywotność silnika elektrobębna czy silnika motoreduktora. Taśmy transportujące do przenośnika taśmowego można dobrać - wytypować z prezentowanej oferty.
Firma Technical posiada programy doborowe silników do przenośników taśmowych. Programy doborowe są odpowiednie do oferowanych napędów silnikowych przez Technical.
Możemy wspomóc w wytypowaniu silnika do przenośnika w napędach typu:
Elektrobębny LAT Himmel mogą być wykonane:
Dla każdego elektrobębna i bębna zwrotnego oferujemy uchwyty mocujące do posadowienia w konstrukcji.
Napęd przenośnika taśmowego elektrobębnem odbywa się poprzez tarcie taśmy transportującej o płaszcz bębna elektrobębna. Dla zwiększenia przyczepności stosuje się pokrycia gumowe lub zwiększa kąta opasania taśmą transportującą. W zależności od obciążenia taśmy towarem - produktami i jakie jest jakie podparcie taśmy na konstrukcji przenośnika, dla zrealizowania napędu taśmy stosuje się odpowiednio dobraną moc i prędkość liniową m/s. Napęd przenośnika taśmowego można wstępnie wyliczyć przy użyciu odpowiednich programów technicznych LAT Himmel.
Elektrobębny LAT Himmel a sterowanie falownikami - przemiennikami częstotliwości:
Jeśli użytkownik zamierza zasilać i sterować elektrobębnem Lat z przemiennika częstotliwości powinien to zaznaczyć w zamówieniu. Fabryka LAT przystosowuje w czasie produkcji elektrobębny do pracy z falownikiem. Elektrobębny Lat Himmel utrzymują stały moment obrotowy przy sterowaniu falownikiem w zakresie 20 do 87 Hz.
Ekonomia stosowania elekrobębnów LAT Himmel.
Czy stosować bęben napędowy + motoreduktor, czy stosować elektrobęben LAT Himmel?
Zostały przeprowadzone badania i pomiary na wybranej grupie transporterów taśmowych z napędami 5,5kW w układzie motoreduktor i bęben napędowy oraz elektrobęben LAT Himmel.
Po takich próbach i pomiarach na przestrzeni 5 lat zaobserwowano, że mniejsze zużycie prądu przez elektrobębny LAT Himmel, niż motoreduktory z bębnami napędowymi, daje taką oszczędność na rachunkach za prąd, że została zaoszczędzona odpowiednia kwota pieniędzy na zakup nowych elektrobębnów - silników bębnowych Lat. Oczywiście wszystko zależy od wielu czynników. Elektrobębny LAT Himmel maja taką sprawność, która jest odpowiednia marce i może przyczynić się do takich oszczędności w amortyzacji.
Elektrobęben cena, odpowiedź nasuwa się sama :)
Elektrobęben cena jako drugie zagadnienie należy rozważyć z jakiego materiału jest wykonany. Jeśli jest wykonany ze stali nierdzewnej to cena jest o wiele wyższa a jeśli ze stali węglowej to cena elektrobębna jest odpowiednio niższa. Elektrobęben a jego cena to również wynik zastosowanej mocy, średnicy elektrobębna, długości płaszcza elektrobebna i oczywiście wyposażenia dodatkowego czy wykonania specjalnego.
Elektrobęben a cena aby ja poznać najlepiej złożyć zapytanie ze szczegółami a wtedy otrzymają Państwo ofertę wraz z ceną za elektrobęben.
Elektrobęben do taśmociągu to najczęstsze zastosowanie jako jednostki napędzającej taśmę transportującą transportera taśmowego. Takie rozwiązanie napędowe zamiast bębna napędowego i motoreduktora do taśmy transportującej wymyślono jako elektrobęben do taśmociągu jako główna jednostka napędowa. Oczywiście w ofercie Technical występują bębny napędowe i motoreduktory, choć elektrobęben do taśmociągu to bardzo ekonomiczne i kompaktowe rozwiązanie techniczne. Elektrobęben do przenośnika taśmowego napędza taśmę transportującą.
Oznaczenia produktów silników bębnowych LAT Himmel:
TM - elektrobęben
UT - bęben zwrotny napinający
EL - uchwyt mocujący
Elektrobębny LAT HIMMEL, to niemiecka marka, jedna z najlepszych w Europie, a są i tacy co twierdzą, że to najlepsza jakość elektrobębna z fabryk europejskich.
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0065 s, łącznie: 0.0065 s, dokument z "cache".