Pasy klinowe CONTINENTAL uzębione, są bardziej wytrzymałe niż w owijce i mogą przenieś mniejszymi gabarytami większy moment obrotowy. Paski klinowe CONTI to lider produktu europejskiego. Pas klinowy CONTI to jakość.
Pasy klinowe CONTI - Continental to bardzo szeroka gama pasków klinowych o różnych profilach do przeniesienia napędu w standardowych jak i wymagających aplikacjach. Continental to niemiecka jakoś przeniesienia napędu w przekładniach pasowych klinowych poprzez paski klinowe w owijce, poprzez paski klinowe uzębione oraz paski klinowe zespolone - połączone pasy klinowe tzw. bandą. Paski klinowe Continental to znana i ceniona marka europejska. Najbardziej rozpowszechnione paski klinowe Continental są w Niemczech. Stosowanie markowego pasa klinowego CONTI we własnych przekładniach pasowych klinowych to korzyści ekonomiczne.
Standardowy - podstawowy program produkcyjny pasków klinowych marki Continental typ CONTI-V
I) Pasy klinowe w owijce pojedyncze
II) Pasy klinowe w owijce zespolone bandą (produkt z centrali)
III) Pasy klinowe uzębione
IV) Pasy wariatorowe uzębione
V) Pasy wielorowkowe -żebrowe
Jest to podstawowy program paska klinowego marki Continental. Oczywiście asortyment pasków klinowych CONTI-V jest o wiele większy. Powyższy przedstawiony program jest najczęściej rotującym i sprzedającym się asortymentem pasa klinowego w Polsce i Niemczech a zarazem łatwo i szybko dostępny
Pasy klinowe Conti są w wykonaniu standardowym w owijce typu 10/Z, 13/A, 17/B, 22/C, 25, 32/D i 40/E oraz pasy klasyczne uzębione XZ, XA, XB oraz XC. Następną grupą pasków klinowych marki Continental są pasy klinowe wąsko profilowe wysokiego obciążenia w owijce i uzębione. Pasy klinowe wąskoprofilowe w owijce są typu SPZ, SPA, SPB, SPC. Natomiast pasy klinowe z bokami ciętymi wysokiego obciążenia uzębione są to typy: XPZ, XPA, XPB, XPC. Oczywiście paski klinowe CONTI występują jako pasek klinowy pojedynczy lub jako zespolone pasy klinowe dla ciężkich aplikacji
Pasy klinowe CONTI-V PIONEER
Continental produkuje nowoczesne paski klinowe z linii CONTI-V PIONEER. To rozwiązanie dla wymagających aplikacji, gdzie jest wymagana duża odporność i niezawodna praca nawet w najtrudniejszych warunkach. Paski klinowe Continental to solidne i zachwycające swoją jakością produkty. Pas klinowy Pionier może pracować w temp. od - 40 do +120°C
Korzystając z pasków klinowych Continental wybierasz paski klinowe, które cechuje:
Uwagi ogólne do pasków klinowych CONTI:
Jeśli potrzebujesz odpowiedniego pasa klinowego do swojego napędu, skontaktuj się z nami, a postaramy się, Ci pomóc :)
Pasy klinowe wąskoprofilowe uzębione.
Pasy klinowe ze ściętymi bokami, zwane także pasami o otwartych powierzchniach bocznych, nie posiadają okrycia - owijki. Są to pasy klinowe uzębione. Bardzo dobrze sprawdzają się tam gdzie wymagane są duże przełożenia, duże prędkości lub koła pasowe o małej średnicy. Pasek klinowy powinien być odpowiednio dobrany do aplikacji
Wykonanie pasków klinowych CONTI-V
Charakterystyka pasów klinowych CONTI-V uzębionych XPZ, XPA, XPB, XPC
Zastosowanie pasów klinowych uzębionych CONTINENTAL
Pasy klinowe CONTI-V XPZ, XPA, XPB, XPC używane są powszechnie w budowie napędów pojazdów roboczych, do przenoszenia mocy z silnika spalinowego na pompy wodne, rozruszniki i prądnice, wentylatory, dmuchawy, kruszarki, młyny, rębaki itp.
Pasek klinowy CONTI wysokiego obciążenia o profilach XPZ, XPA, XPB, XPC to nowoczesne rozwiązanie techniczne i opłacalne ekonomicznie a jednocześnie nowoczesne przeniesienie napędu w przekładniach pasowych klinowych.
Zamawiając paski klinowe Continental w Technical, masz dostęp do dużego składu pasów klinowych i szybkich dostaw !
Partnerzy niemieccy z Continental, są w stanie zweryfikować każdą przekładnię pasową klinową i dobrać pas klinowy !
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0501 s, łącznie: 0.0501 s, dokument z "database".